נועה קירל, שלמה ארצי, סאבלימינל. צילומים: עידן בקשי, פיני סילוק
נועה קירל, שלמה ארצי, סאבלימינל. צילומים: עידן בקשי, פיני סילוק

שלמה ארצי, נועה קירל, סאבלימינל והצל ועוד: המופעים של קיץ 2023 באשדוד

גם עדן חסון, טיפקס, אביב גפן, תיסלם, רביד פלוטניק, אבי אבורומי ומי לא? הופעות הקיץ באשדוד החלו השבוע וימשכו בחודשים יולי אוגוסט עם אמנים מהשורה הראשונה, מופעים ופעילויות לכל המשפחה. ראש העיר יחיאל לסרי: "הולך להיות לנו קיץ חם ושמח במיוחד". כל הפרטים כאן

פורסם בתאריך: 22.6.23 21:07

     

קיץ ישראלי 2023 לוהט באשדוד: חגיגה של מופעים, הצגות ילדים, קולינריה והרבה שמח. יולי-אוגוסט הולכים להיות חודשיים עמוסים במיוחד באשדוד, עם אומנים מהשורה הראשונה בישראל וחווית בילוי לכל המשפחה. יתקיימו עשרות אירועי ספורט ומסיבות זומבה וסלסה, שירה בציבור, קרקס, טברנות ועוד. במספר מוקדים ברחבי העיר.

האירועים יתפרשו כאמור במגוון מוקדים: אמפי התיאטרון בפארק אשדוד ים, המשכן לאומנויות הבמה, יד לבנים, קריית התרבות על שם צבי צילקר, חופי הים, הפארקים העירוניים, טברנה בפארק אשדוד ים, הצגות ופעילות במתחם מיועד בפארק אשדוד ים, מדרחוב רוגוזין ועוד. באזורים אלה יתקיימו שירה בציבור, הצגות, מופעים, יוצבו דוכני אוכל, הופעות די.ג'י לצעירים ובחלק מהם יתקיימו בכל יום מספר אטרקציות ללא תשלום לציבור הרחב, פעילות עשירה הכוללת משחקי ענק, מופעים לכל המשפחה, משחקי חשיבה, משחקי קופסא, פינות יצירה דיגיטליות ועוד.

עדן בן זקן. צילום: דניאל קמינסקי

עדן בן זקן. צילום: דניאל קמינסקי

ומה בתכנית?

הופעות באמפי אשדוד

האירועים החלו כבר השבוע עם פסטיבל תוצרת הארץ והופעה של איתי לוי באמפי אשדוד שהתקיימה לפני יומיים. המופע הגדול הבא יהיה באמפי אשדוד בתאריך ה-5.7 עם הופעה של עדן חסון, שסוחף אחריו אלפי מעריצים, וב-13.7 יגיע לאמפי הסנסציה התורנית טונה, שאלבומו "מזרח פרוע" שבר שיאים. האמפי יארח הקיץ את ענק הזמר החסידי אברהם פריד ב-4.7, ואת שלמה ארצי ב-10.8.

צילום יואב איתיאל

טיפקס: צילום יואב איתיאל

פסטיבל חלון לים התיכון: זמרות העשור והאירוויזיון

פסטיבל חלון לים התיכון באוגוסט יכלול שני ערבי מוזיקה משובחים במיוחד. בערב הראשון ב-10.8 יעלו אושר כהן, אודיה, ואבי אבורומי ומור. למחרת, יעלו זמרת העשור עדן בן זקן, רן דנקר וזוכת המקום השלישי באירוויזיון 2023 נועה קירל.

רן דנקר, אמש על הבמה. צילום: שמואל דודרן דנקר, אמש על הבמה. צילום: שמואל דוד

רן דנקר. צילום: שמואל דוד

במצודה יארחו אל מול השקיעה את טיפקס וקובי אוז בתאריך ה-11.7, בחיבור של מזרח ומערב, הפרויקט של רביבו יגיעו לפתוח את חודש אוגוסט במסיבת ענק ב-1.8, ושבוע לאחר מכן, ב-8.8 יגיע גם המופע הכי מדובר של השנה, סאבלימינל והצל.

פסטיבל הבירה: פלוטניק ותיסלם באים להרים – 23-24.8

אירוע הנעילה של הקיץ, שסוחף אליו אלפי אנשים בכל פעם מחדש, יציג שילוב של דורות עם מוזיקה מטורפת של תיסלם, אביב גפן, רביד פלוטניק בערב הראשון ואליאב זוהר, אתניקס ובניה ברבי בערב השני. כל זה בבריזה נהדרת, בירה תוססת ביד וחגיגה מושלמת.

תיסלם

תיסלם

אביב גפן. צילום: שגיא נבט

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי: "עונת הקיץ נפתחה רשמית וכך גם חגיגות הקיץ שלנו, שיהיו כמו תמיד גדושות בהופעות, פסטיבלים ועוד מגוון גדול של אטרקציות שיצבעו את בימות אשדוד. פסטיבל תוצרת הארץ, פסטיבל הבירה ופסטיבל חלון לים התיכון, הצגות ילדים ומופעים של כוכבי הילדים והנוער, חגיגה במדרחוב רוגוזין ושירה בציבור בטברנה בפארק אשדוד ים, מופעים במצודה וקולנוע פתוח, הפנינג ומתנפחים לילדים, ספורט וקולינריה ועוד מלא מלא הפתעות. בקיצור, הולך להיות לנו קיץ חם ושמח במיוחד, קרוב לבית עם מגוון פעילויות לכל הגילים, שחלקן הגדול ללא עלות".

לחוברת הופעות יולי לחצו כאן

לחוברת הופעות אוגוסט לחצו כאן


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר