כנפיים של קרמבו
כנפיים של קרמבו

מרגש: תנועת הנוער כנפיים של קרמבו סגרה שנה עם "מסדר הכנפיים" המסורתי

תנועת הנוער הכי מיוחדת בעיר קיימה אמש טקס מרגש לסיום שנת הפעילות התשיעית. "זה לא משנה אם אתה עם לקות ראיה או על כסא גלגלים - זו תנועה שבה לכולם יש מקום", אמר ראש העירייה. המשנה לרה"ע, יניב קקון בישר על הקמת 'בית קרמבו' שישרת אתהנועה וחניכיה

פורסם בתאריך: 21.6.23 15:35

     

אמש התקיים ערב מרגש במיוחד, הסניף המקומי של תנועת הנוער "כנפיים של קרמבו" סיכם את שנת הפעילות התשיעית ולחיבור שהוא מייצר בין משתתפים עם וללא צרכים מיוחדים.

הערב התקיים בנוכחות ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי, המשנה לראש העירייה יניב קקון, פעילים, מדריכים, הורים ואורחים. במהלך מסדר הכנפיים המסורתי ריגשו הפעילים בהצגות ושירים, וסיכמו את שנת הפעילות.

"השתתפתי אתמול במסדר הכנפיים של תנועת הנוער כנפיים של קרמבו", סיפר לסרי, "התרגשות גדולה לראות את עשרות החניכים והחניכות מסכמים שנה של פעילות עם חיוך גדול על הפנים, מוקפים בחברים שרכשו בתנועה, מלמדים את כולנו שיעור חשוב בקבלה ובהכלה. בכנפיים של קרמבו זה לא משנה אם אתה עם לקות ראיה או על כסא גלגלים – זו תנועה שבה לכולם יש מקום וכולם שווים. אשדוד תמשיך להיות בית לתנועות הנוער ולטפח את פעילותן החינוכית והערכית, שמצמיחה דור צעיר איכותי ואכפתי".

כנפיים של קרמבו

כנפיים של קרמבו

כנפיים של קרמבו

כנפיים של קרמבו

קקון הודה למשתתפים על הערב הזה והפתיע בבשורת מיוחדת על מבנה מיחד שישרת את התנועה, "הורים, מדריכים וחניכים מכל קשת החברה הישראלית – מחברים לבבות, מחבקים את השוני ורואים בו דבר טבעי ומבורך, תודה לכל אחד ואחת מכם. תודה על החיבור המרגש בין הילדים ועל החיוך הענק שליווה את כל הערב. שמח ומתרגש לשתף שהתקדמנו ואישרנו הקצאה למבנה מיוחד 'בית קרמבו' להגדלת הפעילות המבורכת של כנפיים של קרמבו בכל רחבי העיר".

קקון במסדר הכנפיים

קקון במסדר הכנפיים

סניף "כנפיים של קרמבו" באשדוד הוקם ב-2014, וכיום פעילים בו מספר שיא של כ-100 חברים בגילאי 8 עד 22. הם מונהגים על ידי בני נוער, הפועלים יחד למען מטרה משותפת ובהסתכלות בגובה העיניים על כל מי שלוקח בו חלק.

הם מתחנכים על ערכי השוויון, הנגשה וחברות מהמקום הכי טהור שיש, מתוך חזון ליצור חברה ישראלית מכילה ורגישה יותר איש לרעהו. משפט החזון שהתנועה חרטה על דגלה הוא: "יחד ניצור מקום ומשמעות לכל אדם".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר