סהר ואימו עמית בתחרות בברלין
סהר ואימו עמית בתחרות בברלין

"אלוף, אנחנו גאים בך": סהר בוכבינדר מאשדוד שובר שיאים

סהר בוכבינדר, ספורטאי בעל צרכים מיוחדים, ייצג את ישראל השבוע בספיישל אולימפיקס בברלין, וזכה במדליית זהב על ריצה במקצה של 5,000 מ'. מחר הוא יתחרה במקצה נוסף של 10,000 מ'. ראש העיר יחיאל לסרי: "אשדוד כולה מתרגשת ומחזיקה אצבעות לקראת התחרות הבאה שלך"

פורסם בתאריך: 20.6.23 13:01

     

סהר בוכבינדר, ספורטאי תושב אשדוד, זכה במדליית זהב על שיא ששבר בספיישל אולימפיקס בברלין, במקצה ריצה של 5,000 מ'. אמו, שליוותה אותו בתחרות, כתבה פוסט מרגש: "סהר נתן את כל כולו ורץ בקצב מטורף. ההתרגשות בשיאה ואנחנו עם הפנים ליום רביעי. לתחרות הבאה שלו, המאתגרת במיוחד, ריצת 10,000 מ'".

 

סהר הינו ספורטאי בעל צרכים מיוחדים, ואין ספק שהוא מהווה השראה גדולה לכולם. ראש העיר יחיאל לסרי מלווה אותו תקופה ארוכה, ואף נפגש איתו לפני הטיסה לתחרות, והעניק לו מלגה בסך 5,000 ש"ח.

הענקת המלגה לסהר בוכבינדר. צילום: עיריית אשדוד

הענקת המלגה לסער בוכבינדר. צילום: עיריית אשדוד

לסרי, שהתרגש גם הוא מהישג שלו, אמר "וואו! סער בוכבינדר שלנו חוזר עם מדליית זהב. סער, תושב אשדוד, ניצח במקצה ריצת 5,000 מטרים באולימפיאדה הפראלימפית! הוא סיים את המקצה בזמן של 19:14:84 ואפילו שבר על הדרך שיא אישי.

אני מלווה את סער כבר שנים רבות ולא מפסיק להתפעל מעוצמת הנחישות וההתמדה שלו ומהליווי המסור של אימו עמית. לאחרונה נפגשתי איתו בלשכתי והענקתי לו מלגת ספורטאי מצטיין מטעם העירייה לקראת התחרות באולימפיאדה. סער, אשדוד כולה מתרגשת מהזכייה המדהימה שלך, ומחזיקה אצבעות לקראת התחרות הבאה שלך ביום רביעי – ריצת 10,000 מטרים. אלוף, אנחנו גאים בך".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר