דור גפני

העיתונאי לשעבר דור גפני מצטרף לפוליטיקה

גפני, עורך כאן דרום לשעבר ומורה דרך ואיש חינוך בהווה, הצטרף לרשימת אשדודים למועצת העיר. "אם גם אתם מאמינים בשינוי הרכב המועצה עם ולמען כל תושבי אשדוד. רק - תנועת אשדודים"

פורסם בתאריך: 20.6.23 10:36

     

דור גפני, תושב אשדוד, מי שהיה בעבר עיתונאי וכיהן כעורך כאן דרום לשעבר, מצטרף לתנועת אשדודים המתמודדת למועצת העיר.

גפני, בן 49, נשוי לבלה ואבא לנוגה (21) והילית (17). בעל תואר ראשון בהיסטוריה וגיאוגרפיה ובימים אלה נמצא לקראת סיום לימודי תעודת הוראה במסגרת תכנית בבית ברל.

"שנים רבות עסקתי בעיתונות, בין השאר הייתי כתב רדיו דרום ועורך כאן דרום", אומר גפני, "הגענו לאשדוד בשנת 2004 ובעבודתי בתחום התקשורת למדתי להכיר את אשדוד היטב ולעומק, נקשרנו לעיר ואנו אוהבים מאוד לחיות בה".

בחירות פנימיות בתנועת אשדודים. צילום: תנועת אשדודים

בחירות פנימיות בתנועת אשדודים. צילום: תנועת אשדודים

גפני ממוקם במקום ה-14 ברשימה. "אשדודים מציגים תנועה מגוונת, מהשטח. התנועה הדמוקרטית היחידה באשדוד שמורכבת מאנשים שבאו לעבוד ברצינות, עם ולמען כל תושבי ותושבות אשדוד." אמר גפני, "יש באשדודים, תום לב נדיר בפוליטיקה, כזה שאין במקומות אחרים. אני מאמין שעדיף לפעול מהמקום הזה מאשר ממקום ציני. יחד עם זאת הם הראו שהם יודעים שבפוליטיקה צריך להיות מספיק חזק כדי לעמוד על שלך, נאמן לעקרונותיך ולשים אותם על השולחן. ובדיוק ככה הם יצרו פריצות דרך בתיקים עליהם הם אמונים במועצת העיר".

עוד מוסיף גפני: "אני מאמין בשאיפה לחברה צודקת יותר. יש לי עניין מיוחד בסוגיות חברתיות וסביבתיות וכעיתונאי מאוד השתדלתי לתת לזה מקום בולט – מדובר לפעמים בלהיות או לחדול – כמו משבר האקלים או הפערים החברתיים".

כיום גפני עובד כמורה דרך עצמאי ומנחה קורסי תקשורת והכרת הסביבה במרו"ם – מרכז רוח ומדע למחוננים ומצטיינים באשדוד.

"אסור לבנות עליה". הדיונה הגדולה. צילום: פבל

"לדעתי יש לאשדוד פוטנציאל לא ממומש מספיק בתחום התיירות", הוא אומר, "צריך לשדרג את האתרים ההיסטוריים היחודיים שלנו. לדוגמא; לשחזר את מבנה הקבר של הנביא יונה (נבי יונס), בראש הגבעה שנושאת את שמו, להחיות את תל מור ולתת מקום של כבוד לדיונה שלנו.

"אסור לבנות על הדיונה, גם לא בשוליים שלה וחייבים להכריז עליה כשמורת טבע וליצור חיבור בינה לשמורת חולות ניצנים מצד אחד ולכיוון תל אשדוד מהצד השני.

"כחבר בפורום הציבורי לאיכות הסביבה, אני חושב שפרויקט התחבורה הירוקה בעיר לא ממלא את יעודו כרגע ושיש להשמיש אותו גם סביבתית וגם כחלק מהשירות לתושבים ולתיירים של אשדוד. יש לנו עיר מדהימה עם אוצרות ועלינו לשמור עליה סביבתית ולדעת למנף אותה תיירותית באותו הזמן.

"אני פונה אליכם, חבריי ומכריי האשדודים, אם גם אתם מאמינים בשינוי הרכב המועצה עם ולמען כל תושבי אשדוד. שימו רק את הפתק רק למועצה. רק התחלנו. רק – תנועת אשדודים".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר