גבי כנפו. צילום: פבל
גבי כנפו. צילום: פבל

כנפו: "אקיים דיון על התנהלותו של מנכ"ל המשכן"

החיכוכים בין גבי כנפו למוטי מלכא נמשכים ואף מחריפים וזאת על רקע פסטיבל מדיטרנה

פורסם בתאריך: 11.6.23 19:59

     

בהמשך לאירוע הפתיחה של פסטיבל מדיטרנה, בו בירך סגן רה"ע, אלי נכט את הקהל ועורר את זעמו של מ"מ ראש העירייה, גבי כנפו, גם היום נמשכת חלופת המכתבים בעניין.

כנפו כזכור, ביקש הסברים לכך וגם לעובדה שהוא לא עודכן בתוכניית הפסטיבל, בתור ממ"מ יו"ר המשכן. מלכא השיב לו כי נכט התפרץ לבמה ועלה לדבר מבלי שהוזמן.

מוטי מלכא בנאום מרגש במשכן. צילום: גיל לוי לפוטו דויד אסייג

מוטי מלכא במשכן. צילום: גיל לוי לפוטו דויד אסייג

כנפו הגיב לכך וכתב לו כי: "הצבת מאבטח בסמוך לבמה ושליטה על המיקרופון למקרים מסוג זה צריכים היו להיות חלק מנוהל העבודה. העובדה שבתשובתך הטלת את האחריות על סגן ראש העיר מר אלי נכט מאד אופיינית לך ולא למנכ"ל הסביר.

"מסירת תכניית הפסטיבל בדואר ראלקטרוני כפי שמופץ לתושבי העיר אינה הדרך המקובלת בתאום הנדרש בין מנכ"ל המשכן לבין מ"מ יו"ר הדירקטוריון. הצגת נוהל חלוקת הכרטיסים העירוני כפי שדאגתה לכתוב בתשובתך, ממשיכה להעיד על ניתוק מוחלט של מנכ"ל המשכן ממוביל המדיניות העירונית.

"קראתי בעיון רב את הנחיות משרד הפנים ולא מצאתי איסור על מ"מ יו"ר הדירקטוריון לברך את באי הפסטיבל ככל שאינו נושא אופי פוליטי. ושוב. בתשובתך אתה מחזק את העובדה שאתה מנותק לחלוטין ממובילי המדיניות העירונית בדירקטוריון בכלל וממ"מ יו"ר הדירקטוריון בפרט. בדירקטוריון הקרוב נדון בהתנהלותך זאת בנוסף לדיון שעל סדר היום על דו"ח מבקר העיריה".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר