הלן גלבר, חנוך דרך ארליך. צילום: פבל

דרך ארליך נגד הלן גלבר: "את בוכה נגד התחרדות ותומכת בהקמת ישיבה וכולל"

פורסם בתאריך: 7.6.23 20:40

     

אתמול התקיימה ישיבה של ועדת בניין ערים בעיריית אשדוד. אחד הסעיפים שעלה לדיון הוא הקמת מבנה עבור ישיבה וכולל לאברכים הכולל פנימיה בן 6 קומות ברחוב העבודה 1, אזור התעשייה אשדוד.

את הבקשה הגישה עמותת "אורחות חיים" ובישיבה אתמול נערכה הצבעה בנוגע לבקשה. במהלך הישיבה השתתפו 11 חברים והבקשה אושרה ברוב של 6 מול 5.

חבר המועצה והמועמד לראשות העירייה, חנוך דרך ארליך שהשתתף בישיבה תקף את חברת המועצה והמועמדת לראשות העירייה, הלן גלבר על כך שהיה שוויון ורק הקול שלה היה הקול המכריע.

"הלן גלבר, תחסכי מאיתנו את הצביעות שלך", אמר דרך ארליך, "כל היום את בוכה על ההתחרדות של העיר ושאשדוד לא תהיה בני ברק. בכית על זה שההתחרדות הזאת גרמה לצביעת הפנים שלך והדרת נשים. ומה עשית עכשיו במליאת בניין ערים? הצבעת עכשיו כקול מכריע בעד בנייה ברחוב העבודה באזור התעשייה באשדוד ושינוי ייעוד, 4,000 מ"ר של כולל אברכים שבאים מחוץ לעיר, הצבעת בעד. היה 5 נגד 5 והקול שלך היה מכריע והצבעת בעד. אני לא רוצה לדבר על הנציגים האחרים למעט, חנוך דרך ארליך ואלי לחמני שהגיעו לוועדה והצביעו נגד, כל יתר המועמדים לראשות העיר לא הגיעו לשם. אבל זה עבר על הקול שלך ועל הגב שלך, הלן גלבר, אז תחסכי מאיתנו את הצביעות שלך".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר