גבי כנפו ואבי אמסלם

גבי כנפו נגד אבי אמסלם: "חייל נאמן של צחי אבו וברק סרי"

אבי אמסלם הצית תבערה לקראת הבחירות וטען כי יחיאל לסרי התחייב שהקאנטרי יהיה סגור בשבת ובריכת בית לברון תוקצה למגזר החרדי. גבי כנפו שהפנים את פוטנציאל הנזק הפוליטי הגיב בחריפות לדברים

פורסם בתאריך: 6.6.23 22:31

     

היום פרסם מ"מ ראש עיריית אשדוד, אבי אמסלם פוסט בו מחה על הכוונה לדחות את פתיחת הקאנטרי באשדוד וטען כי הובטח לו שהקאנטרי יהיה סגור בשבת וכי בריכת בית לברון תוקצה לטובת המגזר החרדי.

הקאנטרי באשדוד. הדמייה: דניאל משה

הקאנטרי באשדוד. הדמייה: דניאל משה

וכך הוא כותב: "הופתעתי כמו כל תושבי העיר לשמוע על דחיית מועד פתיחת הקאנטרי-קלאב. לא הוגן ולא ראוי לפגוע בכל אלפי התושבים שממתינים שנים רבות למתחם ספורט ראוי. דחיית הפתיחה מדיפה ריח רע של מבוא לאי כיבוד ההסכמים שעליהם התחייב ראש העיר לפיהם הקאנטרי יהיה סגור בשבת.

"אגב, במאמר מוסגר כחלק מפתיחת הקאנטרי קיימת הבטחה לפיה בריכת בית לברון תוקצה לטובת שימוש הציבור החרדי בעיר ואין סיבה שמגזרים רבים כל כך יסבלו בשל שיקולים פוליטיים שנוחים לצד כזה או אחר. ככל הנראה סיבת הדחייה היא הרצון לפתוח את המקום אחרי הבחירות גם בשבתות ומועדי ישראל.

"אני קורא לראש העיר לפתוח את הקאנטרי במידית בהתאם לסיכומים עם הנציגות החרדית והמחוייבות לסטטוס קוו לפיו הקאנטרי יהיה סגור בשבתות וחגי ישראל".

בריכת בית לברון. צילום: ODREY

בריכת בית לברון. צילום: ODREY

הפוסט הזה עורר את זעמו של מ"מ ראש העירייה, גבי כנפו שתקף אותו במילים חריפות.

"אבי אמסלם החייל הנאמן של צחי אבו וברק סרי, שהפך בעיני עצמו לנציג השבת, ממשיך להתהפך כמו סטייק, ואחרי שרק לפני יומיים זעק גאוולד שהקאנטרי הולך להיפתח בשבת, מתלונן כעת בהודעת כזב חדשה ההיפך – שהקאנטרי לא יפתח בשבת.

"כיו"ר ועדת בנין ערים וכמי שאמור לחתום על תעודת הגמר לקאנטרי, אני מודיע באופן ברור: פתיחת הקאנטרי הייתה אמורה להתקיים כבר בינואר-פברואר, והתעכבה עד עתה בשל אי-עמידה של חפ"א בדרישות לתעודת גמר. ברגע שיושלמו כל הדרישות לתעודת גמר הקאנטרי ייפתח. לפתיחת הקאנטרי אין שום קשר לנושא השבת, והפעלתו או אי הפעלתו בשבת הינה בסמכות חפ״א וכפי שנקבע בתנאי המכרז. לכן, אני מציע לאמסלם המיואש ממצב המועמד שלו בסקרים, להתקדם ולמצוא נושא רציני אחר, כדי להחזיר לעצמו אולי, את הלגיטימציה שהוא איבד בקרב הציבור החרדי של ש"ס ובקרב הציבור החרדי בכלל".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר