הסכין שבו נדקר למוות ויקטור חריטונוב מאשדוד ב-7.6.17. צילום: דוברות המשטרה

המשטרה: פענחנו את רצח ויקטור חריטונוב מאשדוד

החשוד ברצח, שאירע ב-7 ביוני ברובע א', הוא חברו, ירוסלב מזריאני, שניסה לטעון שרק היה עד. על פי החשד זוגתו של המנוח דיברה בגנותו של החשוד ולכן הוא החליט ללמדם לקח. החקירה הסתיימה והשבוע יוגש נגדו כתב אישום

פורסם בתאריך: 2.7.17 12:43

     
 המשטרה סיימה את חקירתה בתיק הרצח של ויקטור חריטונוב בן 42 מאשדוד שהתרחש ב-7 ביוני אחר הצהריים. החשוד ברצח הוא חברו, ירוסלב מזריאני, בן 44.
במועד האירוע לאחר השעה 17:00 התקבל דיווח במוקד המשטרה על בחור שדקר אדם ברחוב אבא הילל סילבר באשדוד. כוחות משטרה רבים שחשו למקום איתרו את זירת האירוע ומהמקום פונה פצוע באורח קשה מאוד לאחר שנדקר בצווארו.
השוטרים בזירה אתרו את בת זוגתו של הנדקר ואדם נוסף, החשוד, שטען בפניהם כי הוא חברו של הדקור. בתחקורם הראשוני מסר החשוד כי הבחין באדם רכוב על אופניים חשמליים שהגיע לעבר חברו שנדקר ונתן לו "כאפה" בצוואר ואז נמלט מהמקום. חברתו של הפצוע מסרה גרסה דומה, אך חשדם של השוטרים מתעורר כאשר השניים מיהרו לשטוף את ידיהם והם עוכבו לצורך תשאול.
 כאשר נחשפו החוקרים הטכניים לסרטון האבטחה של מצלמה הממוקמת בסמוך התבהרה התמונה ועלה כי חברו של הדקור אחראי לפציעתו הקשה ממנה נפטר זמן קצר לאחר מכן.
מהחקירה עולה כי החשוד פגש בקורבן ובבת זוגו במקום האירוע שם חבט בפניה של הבחורה. אז החל המנוח להגן על חברתו תוך שמתעמת עם החשוד שבאמצעות חפץ חד פוצע את הקורבן בצווארו. שניות ספורות לאחר מכן מועד הקורבן על ברכיו אז מגיע החשוד ואף בועט בו בחוזקה. בחיפוש שערכו השוטרים על החשוד, מצאו השוטרים את הסכין-מסורית כשהיא מגואלת בדמו של הקורבן.
בחקירתו הראשונית הכחיש החשוד שהוא מעורב בפציעתו של חברו תוך שאוחז בגרסה כי אדם שאינו מכיר ורכוב על אופניים, כאמור, הוא זה שאחראי למעשה הקטלני.
מעצרו של החשוד הוארך בבית המשפט לטובת המשך פעולות החקירה הנדרשות, וכבר מספר ימים לאחר מכן עומת החשוד עם חברתו של הקורבן שם קשר עצמו החשוד למעשה וטען כי לא התכוון להרוג אותו.
מהחקירה עלה שהרקע לאירוע היה שיחת טלפון שערך החשוד עם הקורבן לפני כן. בסיום אותה שיחה נשאר ככל הנראה קו הטלפון פתוח אז שמע החשוד את בת זוגו של הקורבן שלטענתו דיברה עליו לא יפה. החשוד ניסה לחזור אל חברו, הקורבן, בשנית ללא הצלחה ולאחר זמן מה הוא פגש אותם במקום האירוע ו"סגר חשבונות".
הסנגור, עו"ד שלמה פצ'בסקי, מסר בתגובה: "כתב האישום צפוי להיות מוגש מחר. נחכה ונראה".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר