מלכת יופי לאימהות בהפקת מיכל. צילום: בועז רענן
מלכת יופי לאימהות בהפקת מיכל. צילום: בועז רענן

"מכפישים את שמי": מיכל יופדוב מגיבה על התחקיר שיפורסם נגדה הערב בערוץ 13

מיכל יופדוב, שרק בשבוע האחרון התראיינה ל'כאן דרום' על מסלול חייה, מצאה את עצמה מותקפת על ידי נשים שהתמודדו בתחרות מיס יוניברס לאמהות שהופקה על ידה. בפרומו לכתבה שתתפרסם הערב במהדורה המרכזית של ערוץ 13, טוענות הנשים כי מיכל שיקרה להן לאורך הדרך. מיכל בתגובה: "הן התאכזבו מכך שלא זכו, ואגדו על מנת להכפיש את שמי"

פורסם בתאריך: 1.6.23 12:37

     

"היא מכרה חלומות על תחרויות נוצצות. סחפה אחריה נשים ונערות, וגבתה סכומי עתק". כך מתחיל הפרומו לכתבה שתשודר הערב במהדורה המרכזית של ערוץ 13. מיכל יופדוב שרק בשבוע שעבר התראיינה ל'כאן דרום' וסיפרה על ההצלחה הענקית שלה כשהיא רק בת 17, נמצאת כעת בחזית האשמות נגדה מצד אימהות שהשתתפו בתחרות יופי שהפיקה מיכל, הטוענות כי רימתה אותן. מיכל מצידה טוענת: "הכל שקרים".

 

מיד לאחר שפורסם הפרומו לכתבה הערב, הגיבה מיכל. "בתקופה האחרונה, 'נשמות טובות' דואגות השכם והערב להכפיש את שמי וכל זה על מה ולמה? מכיוון שאני בחורה צעירה, בת 17 בזמנו. מנסה לפלס את דרכי בעולם היזמות".

הפרומו של ערוץ 13:

"לאחר שזכיתי במקום הראשון בתחרות 'מיס יוניברס לנערות' שהתקיימה בחודש אוקטובר באיזמיר, החלטתי לנסות להרים בפעם הראשונה הפקה של תחרות 'מיס מאם' לאימהות. תחרות שמתקיימת בכל העולם כבר 30 שנה במקומות שונים – החלטתי לגרום לזה לקרות גם כאן בישראל. תחרות שמתבססת על ערכים עוד לפני היופי החיצוני ומטרתה להביא את האמא לקדמת הבמה.

"לצערי הרב, חלק מהנשים שהשתתפו בתחרות והתאכזבו מכך שלא זכו, אגדו על מנת להכפיש את שמי. כל הטענות שלהן הן שקריות, ומכיוון שהן יודעות שהטענות שלהן שקריות ויודעות שהן לא יכולות להתמודד מולי בשום ערכאה משפטית, הן בחרו להתנהל בהכפשת השם בכל דרך אפשרית, ומכיוון שכך, הן לא פנו לתביעה משפטית אלא בחרו בדרך הנלוזה פשוט לפגוע בשמי הטוב על לא עוול בכפי.

"לאורך כל הדרך, כשעוד חשבו שיש להן סיכוי לזכות בתחרות, קיבלתי מהן בלי סוף הודעות מפרגנות, הודעות של הערכה וכו'. לאחר התחרות כאשר ראו שהן לא זכו התחילו לדרוש את דמי ההשתתפות באיומים שונים ומשונים. בפועל בית המשפט ראה לנכון להוציא צו הרחקה לאותן נשים, ומכיוון שכך – ולא נותרו להן בררות הן דהרו לתקשורת להכפשת השם. בידי יש את כל ההוכחות להצדקת דברי שמדובר בשקרים שונים. כל מה שאני אומרת מגובה עי הוכחות ויש בידי את כולם".

מיכל יופדוב. אלבום פרטי

מיכל יופדוב. אלבום פרטי

"זו הרגשה לא נעימה", אמרה היום ל'כאן דרום'. "אני רגילה לתרום, להתנדב, להצליח, ליזום, לקבל פידבקים טובים, ופתאום זה התהפך, ומאוד לא נעים שזה קורה. אני מרגישה שמכפישים את שמי".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר