רון קטן ז"ל
רון קטן ז"ל

"קשה להיפרד ממך": איש החינוך האהוב, רון קטן, הלך לעולמו בטרם עת

רון קטן, רק בן 50, הלך לעולמו לאחר מאבק במחלת הסרטן. הלוויתו תתקיים הלילה. "עכשיו אתה יכול לנוח על משכבך בשלום", ספדה לו אשתו

פורסם בתאריך: 23.5.23 22:38

     

בשורה עצובה מאוד היום – רון קטן, איש חינוך מוכר ואהוב מאשדוד, הלך לעולמו לאחר מאבק במחלת הסרטן והוא רק בן 50.

קטן, היה ידוע כמי שפעל המון למען ילדים ונוער בסיכון. הלוויתו תתקיים הערב בשעה 23:00 בבית ההספדים הישן באשדוד. המשפחה יושבת שבעה ברחוב שבט שמעון 6/31, קומה 8, אשדוד.

אשתו ג'ני ספדה לו וכתבה: "רון שלי, אהוב שלי, החבר הכי טוב שלי, עכשיו אתה יכול לנוח על משכבך בשלום".

רון קטן ז"ל ואשתו ג'ני

רון קטן ז"ל ואשתו ג'ני

אשת החינוך צופיה כהן כתבה עליו: "רון קטן האיש עם החיוך הענק, הלב הרחב, זה שתמיד דיבר על המשפחה שלו באהבה אדירה, זה שנתן את כוחותיו וכשרונו לנוער וילדים בסיכון, זה שעבד איתי בתכנית קרב למעורבות בחינוך באשדוד, רון הג'ינג'י הניצחי, נפטר. אני המומה, עצובה, דומעת, לא מאמינה, יהי זכרו ברוך. לא אשכח אותך רון המקסים, ליבי עם ג'ני והבנות וגם עם החברים הטובים שלך".

גם משה טטרו ספד לו וכתב: "חבר יקר ידידי ורעי מסר את נשמתו לבורא עולם לאחר ייסורים קשים. תנוח עכשיו אח יקר, השארת לנו חור גדול בלב".

רונית בן סימון, כתבה עליו: "רון חבר ילדות שלי, בעצם של כולנו. הג’ינג’י הכי יפה שהכרתי בחיי, הכי חכם, הכי מקסים, הכי חייכן, עם הלב והנשמה הכי ענקית שיש. האבא והבעל הכי מושלם למשפחה שיצר לעצמו. המורה הכי כיפי שיש עבור התלמידים, קשה לי בכלל לכתוב את המילים הללו בלשון עבר. בלתי נתפס, לא מאמינה שהחצי שנה האחרונה הזאת היתה ימיך האחרונים. יקח לי חודשים לעכל את עזיבתך מהעולם ויהיו לי המון שיחות עם בורא עולם אודותיך. אני ממש, אבל ממש מבקשת שתבקש בשיחה צפופה עם בורא עולם לחוס על הצעירים שם למעלה, לתת להם הזדמנות לאריכות ימים. רק חגגנו חמישים השנה כל השכבה רק הגענו למחצית הדרך. יש עוד כל כך הרבה שמחות, תוכניות וחיים לפנינו, לא מאמינה שזה נבצר ממך. למרות שהגורל נכתב לכל אדם מיום היולדו, עדיין קשה להפרד ממך, היו לנו תוכניות גדולות למחזור ב' שלנו. אוהבת אותך לנצח! תחסר לכולנו! תנוח על משכבך בשלום עכשיו הסבל נעלם. יהיה זכרך ברוך ונשמתך חקוקה בגן של שושנים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר