ד"ר אלי לחמני. צילום: פבל
ד"ר אלי לחמני. צילום: פבל

"פגיעה אנושה בקופת העירייה": אלי לחמני דורש כנס חירום בנושא קרן הארנונה

יו"ר האופוזיציה והמועמד לראשות העיר, אלי לחמני שלח מכתב לראש העיר יחיאל לסרי בדרישה לקיים כנס חירום של חברי המועצה על מנת לפעול יחד נגד קרן הארנונה, שעתידה לטענתו, לפגוע באופן חמור בתקציב העיר. לחמני: "נפעל, יחד, בכל דרך, לפגיעה בעיר ובתושביה"

פורסם בתאריך: 15.5.23 01:20

     

אלי לחמני, יו"ר האופוזיציה בעיריית אשדוד, שלח מכתב לראש העיר יחיאל לסרי בדרישה לקיום ישיבה מיוחדת לעניין כוונת הממשלה "להלאים חלק מהארנונה העסקית" מהרשויות המקומיות החזקות ולהעבירן לקרן ארנונה ממשלתית.

 

"במסגרת חוק ההסדרים לשנת 2023 שהממשלה מקדמת בימים אלה, מתקיימים דיונים בועדת הכספים של הכנסת, לכפות על הרשויות המקומיות, באמצעות חקיקה, להעביר אחוז מסוים מהארנונה העסקית אותה גובה הרשות המקומית מתושביה, לקרן ארנונה ממשלתית, אליה יפרישו הרשויות המקומיות החזקות במדינה (כמו העיר אשדוד) אחוז מרווחי הארנונה העסקית לטובת ערים אחרות חלשות יותר" פתח לחמני את מכתבו.

"מדובר בחוק, שאם יעבור במסגרת אישור תקציב המדינה – יחסל באופן סופי את יכולתה של העיר אשדוד לבצע פיתוח ראוי בכל מוסדות העירייה ויפגע בקידום התעשייה ובפיתוח המוסדות העירוניים אשר זקוקים מדי שנה נואשות לתקציבי פיתוח, כאשר המשמעות היא אחת – פגיעה אנושה בקופת העירייה ובפיתוח העיר", כתב.

ישיבת מועצה. צילום: אורי קריספין

ישיבת מועצה. צילום: אורי קריספין

לפיכך ביקש לחמני מראש העיר "לכנס את המועצה לכנס חירום מיוחד על מנת שנפעל, יחד, בכל דרך, לפגיעה בעיר ובתושביה. לאור חשיבות הנושא מבקש ממך לכנס את המועצה המיוחדת ולא בדרך של 1/3 מחברי המועצה מכיוון שחושבני, שכולנו רואים עין בעין את חשיבות הנושא ולא במלחמה של קואליציה-אופוזיציה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר