ערב הרצאות “Ashdod talks” . צילום: רומן דרייר
ערב הרצאות “Ashdod talks” . צילום: רומן דרייר

"תשמעו דברים שיפתיעו אתכם": מיזם הרצאות “Ashdod talks” ממשיך גם השבוע

אחרי ההצלחה של ערב ההרצאות הראשון - הערב השני בסדרת ההרצאות “Ashdod talks” יתקיים בבר הזרם באשדוד, ביום שני בשעה 19:30. ההרצאות יגעו בנושאי קיימות וסביבה, שיועברו על ידי ארבעה מרצים מהתחום

פורסם בתאריך: 7.5.23 16:22

     

סדרת ההרצאות במסגרת מיזם "Ashdod talks" ממשיכה מחר, והפעם תהיה ההרצאה בנושא סביבה וקיימות. אחרי ההצלחה של הכנס הראשון שעסק בנושא הייטק ויזמות ב'מטילדה בר', ביום שני יתקיים הכנס בבר הזרם, ובשיתוף קהילת אבוקדו ואיגוד ערים לאיכות הסביבה אשדוד וחבל יבנה.

 

ההרצאה ביום שני תתקיים בשעה 19:30, ויארח ארבעה מרצים, שכל אחד מהם בדרכו שלו יקדיש מזמנו למען השמירה על הסביבה והגברה המודעות: נוי שושן מוזיקנסקי – ביולוגית ימית, סקיפרית, בעלת 2 כוכבי צלילה ומקימת היוזמה הקהילתית באשדוד: "פרויקט ים". "בהרצאה שלי אדבר על הים, בעיקר על דברים שיפתיעו אתכם, על איך מנקים את הים מפסולת בלתי נראית ואיך הדבקתי מעל ל-500 איש ואישה בשיגעונות שלי. אדבר על העבר, ההווה והעתיד ואגלה לכם מה החזון והחלומות שלי להמשך הדרך".

ערב הרצאות “Ashdod talks” . צילום: רומן דרייר

ערב הרצאות “Ashdod talks” . צילום: רומן דרייר

המרצה השני הוא דניאל קמפוס – מתנדב של רשות הטבע והגנים, המשלב בחיי היומיום שלו פעילות ספורטיבית עם אקולוגיה. במסגרת כך הוא נוהג לנקות את סביבת הדיונה תוך כדי ריצה. בשנה שעברה הוא אסף כך כ-2 טון פסולת במצטבר. דניאל כיום עובד בחברת "solaredge", חברת אנרגיה סולארית שמניעה אנרגיה מתחדשת. במסגרת עבודתו הוא מארח במרכז המבקרים של החברה בתי ספר ציבוריים מהפריפריה ולקוחות מרחבי העולם ומלמד אותם על חשיבות האנרגיה הסולארית והאנרגיה המתחדשת כאמצעי להפחתת זיהום האוויר.

המרצה השלישי הוא ד"ר יהונתן כהן – תושב אשדוד, בן 36 ואב לשניים, ד"ר למדעי המחשב שעובד בתעשיית ההיי-טק ומאז פרוץ הקורונה מקדיש זמן רב ביוזמות קהילתיות בתחום איכות הסביבה והקיימות. "בהרצאה אשתף בסיפור שלי ובדרך שעשיתי: מהורה שמאוד רוצה למצוא מסגרות שיעניקו חינוך אחר (וטוב יותר) לבן שלנו, דרך ההבנה שמסגרות כאלה לא קיימות באשדוד, ועד הקמת המסגרות באופן מוצלח תוך חיבור משפחות רבות לאהבה לטבע ולאיכות הסביבה. אספר על הקשיים שחוויתי, ואני עדיין חווה, ועל העקשנות והאמונה ששומרות את המיזמים האלה בחיים".

ערב הרצאות “Ashdod talks” . צילום: רומן דרייר

ערב הרצאות “Ashdod talks” . צילום: רומן דרייר

המרצה הרביעית היא דנדי – בעלת המותג פוזטיב דנדי – תכשיטים בחשיבה חיובית. "אגיע לדבר איתכם על סביבה וקיימות – על איך כל פעולה משנה ואיך זה עובד במקרר השיתופי".

לפרטים נוספים ומעקב אחר עדכונים היכנסו לדף האירוע בפייסבוק >>>

https://www.facebook.com/events/3259063150977169/3259063167643834/


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר