צילום אילוסטרציה: מוטי מילרוד
צילום אילוסטרציה: מוטי מילרוד

מזעזע: 4 אזרחים זרים חשודים באונס קבוצתי של אישה באשדוד

משטרת ישראל חוקרת חשד לאונס קבוצתי ועבירות תקיפה, שאירעו בדירה בעיר אשדוד כלפי אישה בעת שהייתה בגילופין, ע"י 4 תושבי חוץ שנעצרו לחקירה

פורסם בתאריך: 2.5.23 12:50

     

משטרת אשדוד פתחה בחקירה במוצאי יום העצמאות בעקבות דיווח שהתקבל במוקד המשטרה ע"י הקורבן בשנות ה-40, לפיה ארבעה גברים ביצעו בה עבירות מין בדירה אליה הובילו אותה בעיר אשדוד.

חוקרי המשטרה זמן קצר לאחר הדיווח הראשוני, הגיעו לדירת החשודים (שנות 20-40, מולדובה) ועצרו אותם לחקירה בחשד לעבירות של אונס קבוצתי ועבירות מין חמורות תוך ניצול מצב.

מעצר. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

חוקרי המשטרה במשך מספר ימים, פעלו ברגישות יתרה עם הקורבן ולאחר מאמצי חקירה, החליטה לחשוף בפניהם את אשר אירע לדבריה, בזמן שהייתה לכאורה בגילופין ואחד החשודים לפי החשד הבחין בה ברובע ב' בעיר, משם הוביל אותה אל הדירה, ובמשך מספר שעות כאמור לפי החשד ביצעו בה החשודים עבירות מין חמורות ותקפו אותה בזמן שהכרתה מעורפלת לכאורה.

מעצרם של כלל החשודים הוארך תחילה ע"י בימ"ש השלום, ואמש בדיון נוסף בעניינם, מעצרם של שניים מהם הוארך עד ה 4.5.23, ושניים נוספים שוחררו בתנאים מגבילים, אך בערר שהגישה המשטרה לבימ"ש המחוזי בבאר שבע לפני זמן קצר, הוחלט להפוך את ההחלטה ולהותיר אותם במעצר עד לתאריך 4.5.23.

בימ"ש השלום אסר לפרסם את שמם של החשודים.

רפ"ק קרן טולדנו, קצינת החקירות והמודיעין במשטרת אשדוד: "מדובר במקרה אכזרי של אונס קבוצתי תוך ניצול מצבה של אשה חסרת ישע, מבלי שהייתה לה כל יכולת להתגונן מפני החשודים. החבלות על גופה של המתלוננת ממחישות את חוסר חמלתם, ואנחנו משקיעים את מרב המאמצים למיצוי דין עם החשודים."


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר