יצירה של האמנית מרים לרנר. צילום: יחצ
יצירה של האמנית מרים לרנר. צילום: יחצ

עושר של צבעים וצורות: התערוכה "ביטוי אישי" תיפתח בחמישי הקרוב באשדוד

תערוכה ייחודית תיפתח ביום חמישי הקרוב בבית אריה קלנג אשדוד. התערוכה תציג את יצירותיהם של האמנים שהתקבלו ל'אגודת אמני אשדוד' בשלוש השנים האחרונות, והיא מהווה מסורת ארוכת שנים, המביאה יצירות חדשות ופותחת צוהר לעולמם האישי של האמנים

פורסם בתאריך: 18.4.23 10:56

     

תערוכה מיוחדת של אמנים מ'אגודת אמני אשדוד' תיפתח ביום חמישי השבוע בבית אריה קלנג. התערוכה "ביטוי אישי" תציג יצירות אמנות ממגוון טכניקות, אותן אצרה האוצרת מירי גרינבאום.

 

מידי שנה, כחלק ממסורת ארוכת שנים, עורכת אגודת אמני אשדוד תערוכה לכבוד האמנים אשר התקבלו לאגודה. השנה יציגו בתערוכה 17 אמנים ואמניות היוצרים במדיות שונות: ציור, קרמיקה, טכניקה מעורבת והשנה גם אמנות דיגיטאלית, בסגנונות שונים: פיגורטיבי, אבסטרקט ועכשווי.

יצירה של האמנית מאיה סלוצקי. צילום: יח"צ

יצירה של האמנית מאיה סלוצקי. צילום: יח"צ

מטרת התערוכה להביא לידי ביטוי מצד אחד את קולם האישי של האמנים והאמניות, ומצד שני לחזק קולם המשותף של אמני אשדוד וליצור מצע דינאמי ומפרה לחילופי רעיונות אמנותיים.

"ביטוי אישי" היא תערוכה מגוונת ועשירה הפותחת צוהר לקולו האישי של כל אמן, למקורות יצירתו ולדרכו האמנותית. כל יצירה משקפת את תמצית עולמו, אשר הצליח לבטא בחומר, בדימוי, בצבע ובקו את השקפת עולמו. ניתן למצוא בה מגוון רחב של סגנונות וגישות אמנותיות והן שימוש בטכניקות שונות, עושר בצבעים ובצורות.

השנה התקבלו לאגודה אמניות צעירות ומוכשרות מאד, ביניהן תלמידת תיכון – שירה אבוחצירא, שני עדיאל צוף סטודנטית בבצלאל. הצייר הריאליסטי נועם שושן, אירה רוטנברג שוורצמן, וגם, כיאה לשנת, 2023 המזמנת יצירה במדיות טכנולוגיות, התקבלה לאגודה ציירת באמנות דיגיטאלית, שירן דור. בנוסף, אמניות קרמיקה ביניהן מאיה סלוצקי ורונית הצטרפו גם הן לאגודה ויציגו את יצירותיהן בתערוכה.

יצירה של האמנית מרטין אלבז. צילום: יח"צ

יצירה של האמנית מרטין אלבז. צילום: יח"צ

תהליך האוצרות היה מרתק בזכות אוצרת התערוכה מירי גרינבאום והאמניות והאמנים המשתתפים, אשר הקדישו מזמנם לשיחות אישיות ופתחו צוהר לקורות חייהם האמנותיים על מנת לחשוף ולו מעט מעולמם האמנותי.

יצירה של האמנית שני צוף עדיאל. צילום: יחצ

יצירה של האמנית שני צוף עדיאל. צילום: יחצ

פתיחת התערוכה יום חמישי 20.4.23 בשעה 19:00.

אמנים משתפים: אילן סודאי, אירה רוטנברג שוורצמן, לודמילה קרבל, מאיה סלוצקי, מרטין אלבז, מרים לרנר, נועם שושן, ניקול תורג'מן, נחמה בר, סבטלנה אברמסון, ענת פרידמן, רונית עמר, רפאל בן חיים, שירה אבוחצירא, שנטל אלעזרא, שירן דור ושני עדיאל צוף.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר