זירת השריפה. צילום: ברוך הרשקוביץ, תיעוד מבצעי מד"א

אסון באשדוד: בת 80 נשרפה למוות בביתה

השריפה פרצה בדירתה של הקשישה לפנות בוקר, ורק לאחר כיבוי השריפה אותרה גופתה במיטתה. "היא הייתה ללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה"

פורסם בתאריך: 5.4.23 09:36

     

לפנות בוקר, פרצה שריפה בדירה בקומה הראשונה, בבניין מגורים בן 4 קומות, ברחוב ההגנה באשדוד.

למקום הוזעקו לוחמי האש של תחנת אשדוד שהחלו בפעולות כיבוי והחלו בפינוי הדיירים. הם חילצו בני זוג שנפגעו משאיפת עשן ולאחר כיבוי השריפה הם החלו בסריקות בתוך הדירה ואז גילו שם את גופתה של אישה כבת 80 עדיין במיטתה.

זירת השריפה. צילום: דוברות איחוד הצלה

פאראמדיקים של מד"א קבעו את מותה של האשה במקום.

צוותי הרפואה של איחוד הצלה וכן חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לבני הזוג, כבני 50, ופינו אותם לבי"ח אסותא באשדוד כשהם במצב בינוני לאחר ששאפו עשן.

פאראמדיק מד"א ישראל בן יהודה סיפר: "כשהגענו למקום ראינו עשן רב יוצא מדירה בקומה הראשונה בבניין, הכבאים חילצו אלינו גבר ואשה כבני 50 בהכרה מלאה לאחר ששאפו עשן רב, הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים שכלל מתן חמצן ופינינו אותו לבית החולים כשמצבם בינוני ויציב. לאחר שניתן היה להכנס לדירה, בסריקות אותרה במיטתה אשה כבת 80 מחוסרת הכרה עם כוויות ושאיפת עשן רב, היא הייתה ללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

זירת השריפה. צילום: ברוך הרשקוביץ, תיעוד מבצעי מד"א

אברימי איצקוביץ, פיני שארר וחיים גוטסמן חובשי איחוד הצלה סיפרו: "מדובר בשריפה במבנה מגורים. צוותי כיבוי פעלו בזירה לכיבוי הלהבות וחילצו גופת אשה שלמרבה הצער נקבע מותה כתוצאה מכוויות קשות. כמו כן הענקנו סיוע ראשוני לגבר ואשה בגילאי 40 במצב בינוני שסבלו מבעיות נשימה עקב שאיפת עשן".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר