נמל אשדוד. צילום: שבתאי טל
נמל אשדוד. צילום: שבתאי טל

מינוי חדש בנמל אשדוד: מעיין מלכה לתפקיד מנהלת סיכונים והממונה על האתיקה

דירקטוריון חברת נמל אשדוד אישר את מינויה של מעיין מלכה לתפקיד מנהלת סיכונים, מנהלת ה-SOX והממונה על האתיקה. אלי בר יוסף, מנכ"ל בפועל נמל אשדוד: "מאמינים כי תוכל לתרום רבות מניסיונה המקצועי והעשיר"

פורסם בתאריך: 4.4.23 21:18

     

מעיין מלכה, רו"ח, בעלת וותק של כ-10 שנים, מתוכם 5 שנים בנמל כעוזרת מבקר הפנים, מונתה לתפקיד מנהלת סיכונים, מנהלת ה-SOX והממונה על האתיקה בחברת נמל אשדוד. מלכה מביאה עימה ניסיון רב בתחום. לפני עבודתה בנמל עבדה במשרד רו"ח בתחומים של ביקורת פנים, ביקורת חקירתית וניהול סיכונים.

במסגרת תפקידה החדש, תהיה אחראית על ניהול הסיכונים בנמל, החל מזיהוי ומיפוי של הסיכונים, הערכת מרכיביהם, השלכותיהם וההסתברות להתרחשותם וע"י קביעת שגרות בקרה ומשימות שנועדו להפחית את נזקי הסיכונים ולהפחית את ההסתברות להתרחשותם. כמו כן, תהיה אחראית על ניהול ה-SOX – רגולציה על הבקרה הפנימית של החברה, קביעת תכולת התהליכים ב- SOX, תיקוף והשלמת תיעוד התהליכים והבקרות, וממונה על האתיקה – פיתוח ועדכון הקוד האתי והטמעתו בחברה.

מעיין מלכה

מעיין מלכה. צילום: דוברות נמל אשדוד

לדברי אלי בר יוסף, מנכ"ל בפועל נמל אשדוד: "אנו מברכים את מעיין מלכה על תפקידה החדש, ומאמינים כי תוכל לתרום רבות מניסיונה המקצועי והעשיר. הנמל מתמודד עם אתגרים רבים ואנו סמוכים ובטוחים כי תסייע לנו להגיע ליעדים אותם הצבנו לעצמנו בתחום".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר