סוחרי שוק ו' באשדוד ביוזמה מבורכת. צילום: משה ביטון
סוחרי שוק ו' באשדוד ביוזמה מבורכת. צילום: משה ביטוןה

מחווה מרגשת: סוחרי שוק ו' באשדוד יחלקו תווי קניה בשווי אלפי ש"ח

תווי קנייה לרכישה בשוק ו' באשדוד, יחולקו למשפחות מעוטות יכולת באשדוד, ביוזמת סוחרי המרכז המסחרי ברובע ו', ובשיתוף היחידה לשכונות ותיקות והון חברתי ומינהלת הרובע

פורסם בתאריך: 3.4.23 10:06

     

מעוטי יכולת באשדוד יקבלו תווי קנייה בשווי כולל של 8,000 ש"ח לרכישת מוצרים בשוק מרכז מסחרי ו', בזכות יוזמה מקומית של סוחרי השוק, ובשיתוף פעולה עם היחידה לשכונות ותיקות והון חברתי ומינהלת הרובע, וזאת במטרה לחזק את החוסן הקהילתי ולשמח את המשפחות לקראת החג.

"אנחנו שמחים להיות גורם קהילתי חברתי ולא רק עסקי עבור תושבים ברובע ו' ובכלל, ולהיות קשובים לצרכים של התושבים", מסרו סוחרי המרכז ואיחלו לכל תושבי אשדוד חג פסח כשר ושמח.

שוק מרכז מסחרי ו' באשדוד. צילום: משה ביטון

שוק מרכז מסחרי ו' באשדוד. צילום: משה ביטון

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי ששמע על המיזם החברתי, שיבח את הסוחרים ואמר: ״אני מברך את סוחרי מרכז המסחרי ברובע ו' ואת שיתוף הפעולה עם היחידה להון חברתי בשכונות הוותיקות. ההחלטה שלהם להעניק למשפחות נזקקות מרגשת ומלמדת על החוסן החברתי בעיר אשדוד״.

שוק מרכז מסחרי ו' באשדוד. צילום: משה ביטון

שוק מרכז מסחרי ו' באשדוד. צילום: משה ביטון

גם מאיר אברז׳ל, חבר המועצה והממונה על היחידה לשכונות ותיקות והון חברתי שמח על המיזם ואמר: "‎כל כך מרגש אותי לראות את השיתוף פעולה המדהים של הסוחרים בשוק ו' והיחידה לשכונות ותיקות והון חברתי, במיוחד ההירתמות שלהם למען משפחות מעוטות יכולת שיוכלו בעזרת השוברים להעביר את החג בצורה טובה יותר". והוסיף "‎אני מודה לסוחרי ו' ומאחל שיהיו שתמיד בצד הנותן, שיצליחו וישגשגו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר