עו"ד אופיר לסרי
עו"ד אופיר לסרי

כבישי אשדוד הפכו לסכנה? חבר המועצה אופיר לסרי בשאילתא לרוה"ע

חבר המועצה אופיר לסרי שלח שאילתא לראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי, בה הוא מבקש לקבל מידע על הדרכים בהן פועלת העירייה על מנת למגר את תופעת תאונות הדרכים באשדוד, עקב העלייה המטרידה במספר הנפגעים בתאונות דרכים באשדוד בשנת 2022

פורסם בתאריך: 30.3.23 20:43

     

על רקע העלייה במספר האנשים שמתו בתאונות דרכים באשדוד בשנה האחרונה ומספר הנפגעים בתאונות דרכים, שלח חבר המועצה אופיר לסרי שאילתא לראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי, בבקשה לקבל מידע על כיצד פועלת העירייה בהקשר זה.

 

זו לא השאילתא הראשונה ששואל חבר המועצה בנושא זה. "ב-2.2.2.22 הגיש הח"מ שאילתא דומה, ונענה ע"י ראש העיר, כי הגורם האנושי הוא האחראי העיקרי לתאונות הדרכים הקטלניות והקשות ברחבי העיר", הזכיר לסרי בשאילתא. "מאז חלפה שנה, וע"פ נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה והרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, עולה כי בשנת 2022 חלה עליה מטרידה ומדאיגה במספר ההרוגים ובמספר הנפגעים בינוני וקשה בתאונות דרכים ברחבי העיר".

תאונת דרכים צילום: עמותת אור ירוק

תאונת דרכים צילום: עמותת אור ירוק

בשאילתא החדשה ששלח, ציין לסרי את נתוני הנפגעים. "בשנת 2022, 8 מתושבי העיר נהרגו בתאונות דרכים ברחבי העיר -ו 345 רכבים ונהגים היו מעורבים בתאונות דרכים, מתוכם 47 נפצעו קשה. עוד נתון מטריד כי בקרב הנהגים הצעירים בשנת 2022 נפגעו בתאונות דרכים 71 צעירים, מהם 12 קשה", כתב לסרי.

וביקש פירוט על הדרכים בהן נוקטת העירייה על מנת לרסן את הדור הצעיר מנהיגה שלא כחוק, ואילו פעולות משולבות משטרה מובילה העירייה. בנוסף שאל לסרי האם וכיצד מטפלת העירייה בצמתים המסוכנות בהן התרחשו אותן תאונות.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר