ברק סרי. צילום: יובל אליאס
ברק סרי. צילום: יובל אליאס

"לסרי התעייף, אני אוציא את אשדוד לדרך חדשה": ברק סרי מודיע על ריצה לראשות העיר

כבר זמן רב ששמו של יועץ התקשורת ברק סרי, נלחש ומועלה כמתמודד פוטנציאלי לראשות עיריית אשדוד. כעת הוא מפזר את הערפל ומכריז באופן רשמי כי הוא מתכוון לרוץ לראשות העירייה ואף מותח ביקורת על חברו רה"ע ד"ר יחיאל לסרי

פורסם בתאריך: 29.3.23 01:08

     

ההתייעצויות שקיים יועץ התקשורת הוותיק, ברק סרי, לפני שהחליט לרוץ לראשות העירייה הולידו חרושת של שמועות ותהיות במשך חודשים ארוכים. אין ספק שבתור מועמד לראשות עירייה הדבר שירת אותו היטב ובטח שבתור יועץ תקשורת הוא הבין היטב את הייתרונות הגלומים בכך.

כבר זמן רב ששמו מוזכר שוב ושוב כמי שירוץ לראשות העירייה וגם בסקר שפירסמנו לפני מספר שבועות כאן באתר, הוא הופיע בין המועמדים.

"לאחר התייעצויות רבות ולבטים החלטתי לרוץ לראשות עיריית אשדוד", פותח סרי, "נולדתי באשדוד מעולם לא עזבתי את העיר, ילדיי גרים בה, נכדיי ואבי בן ה-84. אני פטריוט של אשדוד, אשדוד חשובה לי ואני רוצה לעשות ככל יכולתי לעשות לה טוב. אני עוזב חיים טובים ונחים אני עובד בשנתיים האחרונות בחברת פובליסיס, חברת הפרסום הגדולה בישראל. אני שותף שם במשרד לייעוץ תקשורת וייעוץ אסטרטגי, אני עובד עם לקוחות פרטיים, עוזב חיים טובים ונוחים מכל הבחינות ורוצה להקדיש את השנים הקרובות להעיר ולקדם את אשדוד ולמצות את הפוטנציאל האדיר שלה".

ברק ואביו, אבינועם בטקס יקיר העיר

ברק ואביו, אבינועם בטקס יקיר העיר

ברק סרי, ינק פוליטיקה ושירות ציבורי עוד מילדות – אביו אבינועם, היה סגנו של ראש העירייה המיתולוגי צבי צילקר ז"ל, "צבי ואבינועם היו דוגמה לאנשי ציבור אמיתיים שעשו רבות למען העיר, בחריצות באנושיות ובחום לכל תושב ותושב. אני מכיר את הפעילות הציבורית כמעט מילדות", הוא אומר.

סרי מצטרף למספר מועמדים שכבר הכריזו באופן רשמי על ריצה לראשות העירייה, ולמרות שד"ר לסרי עדיין לא הכריז רשמית הוא כן מתכוון לרוץ. סרי חושב שזמנו של ד"ר לסרי כבר עבר והוא הפך מנכס עבור העיר – לנטל. "יחיאל לסרי, איש טוב, אנחנו ביחסים טובם ותמיד היינו", הוא אומר, "אבל כנראה שהוא התעייף, שלוש קדנציות הן די והותר ומה שלא עשית בהן וכבר לא תעשה בעתיד. וכשהראש מתעייף העיר נרדמת, נתקעת במקום וחייב להזרים בה דם חדש".

הוא כיום בן 60, מתגורר ברובע ט"ו, בזוגיות עם אורית, אב לארבעה וסב לשלושה כשהרביעי בדרך. בילדותו למד בבית הספר "גאולים", לאחר מכן בביה"ס מקיף א'. את השירות הצבאי הוא עשה כקצין בגולני והשתחרר בדרגת סרן. הוא מחזיק בתואר ראשון מאוניברסיטה העברית מדעי המדינה ויחב"ל.

סרי לצד בכירי ש"ס: יצחק כהן ואריה דרעי

סרי לצד בכירי ש"ס: יצחק כהן ואריה דרעי

רוב חייו הוא חי ונושם תקשורת – אם זה במשך שנים כעורך המיתולוגי של "כאן דרום" ובהמשך כעורך של החינמון הראשון בישראל – ישראלי. לאחר מכן הוא עבר צד מעיתונות לייעוץ ושם הוא עבד לצידם של בכירים רבים בהנהגת המדינה מכל קצות הקשת הפוליטית. בשנים האחרונות הוא מרבה להופיע בערוצי הטלוויזיה כחבר בפאנלים שונים וקבועים.

"עבדתי ברמה הארצית עם כולם, שרים מכל המפלגות, עם אבי דיכטר, עם ישראל ואבי דיכטר, עם אהוד ברק, ועם אריה דרעי", הוא מספר, "אני מכיר את משרדי הממשלה לפני ולפנים, אני מכיר את כל השרים ואת הפקידים הבכירים ואני ארתום את כולם כדי להזניק את אשדוד קדימה. ההיכרות שלי והיכולות שלי מול השלטון הארצי לשם גיוס תקציבים ורתימה שלהם לעיר אשדוד זו מקפצה ממשית לעיר כולה. כמו באר שבע, כמו תל אביב, אשדוד צריכה ראש עיר שמדברר אותה החוצה, שמשווק אותה. לא שותק, מדבר, בעיקר בתקשורת הארצית. מושך אנשים לעיר, מושך יזמים לעיר, מושך חברות לעיר, משווק את העיר בפני כל המדינה ומביא לכאן כל דבר טוב שאפשר".

ד"ר יחיאל לסרי

"התעייף". ד"ר יחיאל לסרי

הוא מודע היטב למורכבות של ניהול העיר אשדוד בשל גווניה הרבים ואומר: "אני חי כל העולמות ומכיר את כל המגזרים, החילוני, המסורתי, הדתי והחרדי. מכיר מצוין את כל העדות החיות באשדוד. אני מומחה בלחבר קהלים, להבין ולקרב, ליצור חיים משותפים בסובלנות, בדו קיום וסטטוס קוו. החינוך, התחבורה, הדיור, התיירות, החוף שלנו, העסקים והזוגות הצעירים, לכל אלו יהיו תוכניות מפורטות שיראו בדיוק איך הדברים הולכים להשתנות לטובה. לא בסיסמאות – בעשייה.

"אני רוצה בהזדמנות הזאת לברך את כל תושבי אשדוד, בחג שמח וכשר. אני נחוש ובעיקר אופטימי מאוד וחדור מטרה לנצח. אני אופטימי ואולי אני כלי, אבל אשדוד הולכת לנצח ולצאת לדרך חדשה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר