צוערים צעירים וראש הממשלה. צילום: לשכת רוה"מ
צוערים צעירים וראש הממשלה. צילום: לשכת רוה"מ

גם ראש הממשלה בתמונה: חניכי צוערים צעירים מאשדוד בסיור בכנסת

חניכי תכנית 'צוערים צעירים' יצאו לסיור בכנסת ישראל. הם צפו בדיון במליאה, שוחחו עם חברי כנסת, ואפילו זכו לתמונה עם ראש הממשלה ביבי נתניהו

פורסם בתאריך: 27.3.23 23:45

     

חניכי תכנית 'צוערים צעירים דוברות ודיפלומטיה' של תחום הנוער בעיר אשדוד יצאו לסיור העשרה בכנסת ישראל ואף זכו להצטלם עם ראש הממשלה ביבי נתניהו. בסיור הם זכו להצצה במסדרונות הכנסת, ואף השתתפו בדיון במליאה.

הסיור בכנסת היה אירוע שיא במסגרת התכנית, ומטרתו הייתה היכרות עם בית המחוקקים הישראלי ועם הנפשות הפועלות, במטרה לחבר את מנהיגי המחר עם מקבלי ההחלטות בהווה. הסיור כלל מפגש עם חברי כנסת מהקואליציה והן מהאופוזיציה. החניכים שוחחו על ענייני השעה עם חה"כ מירב בן ארי ממפלגת יש עתיד. בנוסף, החניכים פגשו לשיחה את ח"כ יוסף טייב שמכהן כיו"ר וועדת החינוך, התרבות והספורט מטעם מפלגת ש"ס, ובמהלך שיחה עמו הציפו אותו החניכים באתגרים המשמעותיים העולים מתוך מערכת החינוך כגון סוגיית האלימות בתוך כותלי בית הספר וכן סוגיית החרמות בקרב בני נוער, המואצת בעידן הרשתות החברתיות.

מפגש עם חכ מירב כהן. צילום: צוערים צעירים

מפגש עם חכ מירב כהן. צילום: צוערים צעירים

תכנית צוערים צעירים דוברות ודיפלומטיה, פועלת מזה 7 שנים תחת תחום הנוער בעיר אשדוד. מטרת התוכנית להכשיר את הנוער לתפקידי דוברות ודיפלומטיה בשגרה ובחירום בכדי לקדם את שמה הטוב של מדינת ישראל. במהלך השנה החניכים פועלים למגר את האנטישמיות הגואה ואת תנועת החרם הפועלת כנגד מדינת ישראל. התוכנית מהווה כיום מודל לעשייה חינוכית ומנהיגות בכל רחבי הארץ. התוכנית הוקמה ומנוהלת על ידי מר' משה ראובני.

במסגרת התוכנית המבוקשת נחשפים החניכים דרך קבע להרצאות במגוון נושאים, ביניהן: הסכסוך הישראלי-פלסטיני, הסברה ישראלית, פוליטיקה ותקשורת, מנהיגות צעירה, ביטחון ומזה"ת. במקביל, החניכים יוצאים במהלך השנה למגוון סיורי העשרה, תוך שהם עוברים הכשרה מעשית הכוללת: סדנת עמידה מול קהל, סדנת עמידה מול מצלמה, סדנת כתיבה, הצגת פרזנטציות, סדנת פודקאסטים ועוד.

דור העתיד צוערים צעירים. צילום: צוערים צעירים

דור העתיד צוערים צעירים. צילום: צוערים צעירים

חניכי התוכנית זוכים במהלכה לגבש את דעתם הפוליטית, לאחר שהם נחשפים לקשת דעות רחבה וידע מקיף, אשר עוזרים להם לבטא ולדברר את דעתם ברשתות החברתיות ובקרב סביבתם.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר