יניב קקון ומאיר אברז'ל. צילום: פבל

לבקשת קקון ואברז'ל: תקודם הקמת המתנ"ס ברובע ט"ו

אחרי סערת הכולל בט"ו, פנו חברי תנועת אשדודים לרה"ע ואף נענו כי קידום המתנ"ס ברובע יזורז והוא ייקרא על שם דני ללוש ז"ל

פורסם בתאריך: 20.3.23 19:42

     

לאחר שתמכו בהקמת הכולל ברובע ט"ו, וספגו על כך ביקורת, חברי תנועת אשדודים יניב קקון ומאיר אברז'ל פועלים לזרז את הקמת המתנ"ס ברובע.

בפנייה לראש העירייה, הם כתבו לו כי בהמשך להקצאת שטח למתנ"ס ברובע טו' בחלקה הסמוכה לבית ספר אופק ובשטח של 8 דונם, אנו קוראים לצאת לדרך מיידית עם שני תהליכים מקבילים.

הראשון הוא הכנסת בינוי המתנ"ס להליך "מסלול ירוק" – הכולל זירוז הוצאת היתר בנייה שילווה על ידינו בסיוע כל גורמי ההנדסה וקיצור למינימום את לוחות הזמנים להקמת המתנ"ס בפועל. והשני הוא קידום שיתוף ציבור מקוון – באמצעות החברה העירונית לתרבות הפנאי, "כך שתוכן והפעילות במתנ"ס יענו באופן מיטבי על צרכי תושבי הרובע והסביבה, בדיוק כפי שיעלו מהשטח, מתוך הנחת עבודה שמי שיודע הכי טוב מה צריך, הם התושבים עצמם", הם כתבו.

בצד הדרישות הללו, המליצו קקון ואברז'ל על קריאת המתנ"ס על שם דני ללוש ז"ל, איש חינוך וקהילה שהיה מעמודי התווך, ממקימי החברה למתנ"סים באשדוד ומהמנהלים הבולטים בה.

במכתב שהתקבל מראש העירייה האו כתב להם כי הנחה את מנכל החברה לפיתוח אשדוד לפעול בהליך המקוצר ביותר לקידום ואישור תכניות בניית המתנ"ס ברובע ט"ו.

דני ללוש ז"ל. צילום באדיבות המשפחה

"מודים לראש העיר שנענה לדרישתנו", מסרו קקון ואברז'ל, "בקרוב ניצור קשר עם תושבי רובע טו' ונבנה יחד איתם את התכנים שיתאימו לתושבי הרובע והסביבה. אנו גאים ונרגשים כי שמו של המתנ"ס יהיה לזכר דני ללוש ז"ל שפעל רבות לטובת כלל תושבי אשדוד ולמען העיר בכלל".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר