יעקב בן שבת ז"ל
יעקב בן שבת ז"ל

"גידל דורות של זמרים": הלך לעולמו המפיק המוזיקלי יעקב בן שבת

בן שבת, גידל אלפי ילדים בלהקות הזמר שלו ורבים מהם הפכו לאמנים בזכותו. מחר צפויה להתקיים ההלוויה שלו באשדוד

פורסם בתאריך: 18.3.23 18:57

עדכון אחרון: 18.3.23 19:17

     

יעקב בן שבת, המפיק המוזיקלי הלך לעולמו בשבת והלוויתו צפויה להתקיים מחר בשעה 10:15 באשדוד. הוא הותיר אחריו אישה אורלי, וילדים.

בן שבת, שנולד באסאווירה (מוגדור), עלה לישראל לאשדוד והתמקצע בתחום המוזיקה והיה מנטור, מלחין, מעבד מוסיקלי, טכנאי ומעצב סאונד. הוא הפיק עשרות אירועים באשדוד בין היתר בימי עצמאות, ימי זכרון ועוד.

הוא גידל דורות של ילדים בלהקות זמר בעיר אותן ניהל מוזיקלית וחינך. הוא היה אהוב על תלמידיו הרבים שרבים מהם הפכו לאמנים בעצמם.

"אין מילים לתאר את העצב שיש לי בלב", כתבה הזמרת דניאלה ברדה, "קשה לעכל…יעקב שגידל אותי וגרם לי להתאהב במוזיקה… אוף. שולחת חיבוק ענק תיהיו חזקים הוא במקום טוב אין לי ספק".

בן שבת ויורם טהרלב

בוריס סולטנוב, אקס כוכב נולד כתב: "אורלי יקרה, אני המום מהבשורה… לא נתפס. יעקב ואת הייתם ההתחלה של צעדיי הראשונים במוזיקה אי שם לפני יותר מ20 שנה. הוא מבחינתי היה ותמיד יישאר מנטור ומורה ענק, סמל לכך שכישרון יכול לצמוח בכל מקום ולהגיע לכל פסגה. וכמוני אלפי נערים ונערות שעברו תחת ידיו לאורך עשרות שנים, דרך האולפן והטקסים, דרך גישתו המיוחדת, ההכלה, הפרגון וכמובן איך אפשר בלי ההומור והבדיחות;) מחבק אתכם חיבוק גדול ביום קשה שכזה. אבדה גדולה לכולנו איש יקר וחד פעמי. כך נזכור אותו".

יקיר כהן כתב: "ואווו אני בהלם!! יעקב שלנו. הלב מסרב להאמין, בן אדם כל כך מוכשר שהיה לי מודל להשראה מגיל קטן, גידלתם אותי ולנצח ישארו לי המון חוויות וזיכרונות שאשמור לי בלב. אורלי וכל המשפחה שולח לכם חיבוק ענק שלא תדעו עוד צער !!! יהי זיכרו ברוך".

הרקדנית איילה דהן כתבה: "אין לי מילים אורלי. כמה צער…קשה להאמין לקבל. יהי זכרך ברוך יעקב בן שבת היקר ללבם של כל כך הרבה ילדים ובוגרים שגידלת באשדוד. יוו אני לא מאמינה".

הזמרת נופר עמנואל אקווה ספדה לו וכתבה: "איפה אתחיל להודות לך? איך אפשר להודות בכמה מילים על 30 שנים? 30 שנים בהן חלמנו, התרגשנו, שמחנו… בהן היית לי כ-אב, כמגן, כשומר, בהן הייתי התלמידה ברת המזל הגדול בעולם, כי מי שהכיר אותך יודע.ת שללמוד ממך זו פריווילגיה מאין כמותה, שלזכות לגדול תחת כנפייך זו זכות אדירה, שלשמוע את הגאווה שלך בי לאורך כול חיי היווה עמוד תווך שאני יכולה רק לקוות שעכשיו אתה יודע באמת עד כמה הוא עוצמתי. תודה על הכול, תודה שזכיתי להיפרד ולהודות לך בחייך ובפטירתך, תודה על כול הזכויות, לעולם לא אצליח להודות לך מספיק איש יקר ואהוב. הלב זועק וכואב, הנשמה רוצה רק לשיר איתך עוד שיר ולו יחיד ורק לפני כמה ימים זכינו לכך אז תודה לאל על כך, תודה על כול פעם שנתת לי להרגיש את עוצמות הכישרון הטמונים בשיתוף הפעולה בינינו ושתמיד התרגשנו מהן כול כך, תודה שתמיד הגעת לשמח אותי בכול, שתמיד כיבדת ותמכת, שתמיד יעצת והגנת, שהיית לי מישפחה ובית. נוח, איש יקר על מישכבך בשלום ושמור עלינו ממרום. יהי זכרך ברוך לעולם בליבנו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר