אלי נכט. צילום: פבל
אלי נכט. צילום: פבל

אורח הכבוד בכנס של הליכוד באשדוד: סגן רה"ע אלי נכט

היום אחה"צ צפוי להתקיים כנס של הליכוד בהשתתפות ח"כים של המפלגה, כאשר איש הציבור המקומי שישתתף שם הוא נכט. שלמה פורטל שיזם את הכנס לא פוסל תמיכה בנכט בבחירות: "הוא איש שיכול להביא 6-7 מנדטים. לסרי צריך ללכת הביתה"

פורסם בתאריך: 16.3.23 10:21

     

היום בשעה 16:00, צפוי להתקיים באשדוד כנס של אנשי ליכוד תחת הכותרת "מפגש חברים". אז נכון שישתתפו בו חברי כנסת מטעם המפלגה כמו ח"כ משה סעדה, ח"כ אתי חוה עטיה וח"כ אליהו רביבו, אבל מי שגם כן מופיע ראשון בהזמנה הוא סגן רה"ע אלי נכט.

זה די מפתיע לאור העובדה שנכט אינו חבר ליכוד ואינו מייצג את המפלגה, אם כבר שמו נקשר דווקא לאיש תקווה חדשה – ח"כ זאב אלקין. אפשר לומר שזה חלק מהתהליך שעובר נכט על מנת שלא להיות מזוהה רק עם מגזר העולים ולהיות כתובת לכל אוכלוסיה אחרת בעיר.

ההזמנה שהופצה

ההזמנה שהופצה

"אני רואה את עצמי מייצג את כלל תושבי אשדוד, בין אם הם חברי הליכוד, העבודה או כל מפלגה אחרת", מסביר נכט, "אני מייצג את כל מי שרוצה לשפר את איכות החיים בעיר, ולראות עיר שעובדת בשביל התושב ומעניקה לו שירות. נגמרו הימים שאנשים מצביעים רק לפי שיוך מפלגתי, היום מצביעים על פי מה שטוב להם והוכחנו שאנחנו נותנים את העבודה הכי טובה לתושב".

את המפגש היום יזם שלמה פורטל, שמוגדר יו"ר פורום ראשי הסניפים בליכוד, "זה הפורום של ראשי הסניפים שלנו של הליכוד וצריך לשתף כל אחד, אין לנו אויבים", מסביר פורטל, "כולם אנשים טובים. אנחנו עם ביבי ויש איתנו חילונים, דתיים ורוסים. הוא בא כבן אדם שמשתתף בכנס כדי לשנות ורוצה להכיר אנשים אחרים ולהתחבר לאנשים אחרים. צריך אהבת חינם".

שלמה פורטל

שלמה פורטל

יש סיכוי שתתמוך בו בבחירות?
"הכל יכול להיות, תלוי איך יסתדר עם שני הגושים. אבל מה שבטוח לסרי צריך ללכת הביתה. בן אדם שהלך לראשות העיר והביא 6% מצביעים? כל השאר זה 36% חרדים. מה הביא? שני מנדטים. כמה אפשר לרמות? עשית את שלך. רופא טוב, אדם טוב, אבל עשית את שלך. שנים סבלנו בגלל הפיילוט של התחבורה. אבל נכט זה מישהו שיכול להביא 6-7 מנדטים הפעם. אנחנו מזמינים אותו כאדם טוב שיכול לתרום לציבור באשדוד ולחבר בין הקצוות".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר