יו"ר חברת נמל אשדוד אורנה הוזמן-בכור. צילום: יח"צ
יו"ר חברת נמל אשדוד אורנה הוזמן-בכור. צילום: יח"צ

"מעודדת נשים להעז": יו"ר חברת נמל אשדוד לעובדות הנמל בכנס ליום האישה

100 מעובדות נמל אשדוד נהנו מיום פעילות מהנה לרגל יום האישה הבינלאומי. בלוגרית האופנה והיזמית יאנה דרום הרצתה בפני הנשים הרצאה מעוררת השראה ויו"ר חברת הנמל, אורנה הוזמן-בכור נשאה דברים

פורסם בתאריך: 16.3.23 06:15

     

עובדות חברת נמל אשדוד נהנו מיום פעילות מרתק לרגל יום האישה הבינלאומי, העוסק בשוויון מגדרי וקידום מעמד האישה. במסגרת היום הגיעה יאנה דרום – בלוגרית לייפסטייל ואופנה, יזמת שפתחה את רשת החנויות הראשונה המיועדת לנשים המתמודדות עם סרטן השד, העבירה את הרצאתה 'איך לגדל שמחת חיים'. הרצאה משעשעת ומעוררת השראה. הפעילות התקיימה במעמד אורנה הוזמן בכור, יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד, רונן אלפסי נציג ועד העובדים, בניהולה של נירית עטיה הממונה שוויון מגדרי וקידום מעמד האישה בנמל אשדוד עם למעלה מ-100 עובדות הנמל.

יו"ר הדירקטוריון הוזמן-בכור נשאה דברים, כשהיא בעצמה דמות להשראה עבור עובדות הנמל בפרט ונשות ישראל בכלל. בדבריה הבהירה בכור לעובדות הנמל כי "אין כל סיבה לפערי שכר מגדריים בין גברים לנשים שמבצעים תפקידים זהים. אני מבקשת מכולן לנסות ולהתמודד על תפקידים ולטפס בסולם הדרגות, לא לפחד מהפחד", אמרה, והוסיפה "אני מעודדת נשים להעז ולעשות על מנת להתקדם ולפעול תמיד למען עצמכן. אני תומכת בגיוס והרחבת שיבוץ נשים בהנהלות ונפעל לשילוב עוד ועוד נשים בשורות הנמל, בכל מגוון התפקידים".

יו"ר חברת נמל אשדוד אורנה הוזמן-בכור. צילום: יח"צ

יו"ר חברת נמל אשדוד אורנה הוזמן-בכור. צילום: יח"צ

אלי בר יוסף מנכ"ל בפועל של הנמל שנבצר מימנו להגיע, ביקש לברך ולומר שקידום נשים הוא נושא חשוב, ושיש להמשיך ולחזק את התמיכה בנשים בכדי שימלאו תפקידים בכירים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר