המשכן לאמנויות הבמה. אלי נכט. צילום: עיריית אשדוד

נפלה ההצעה לפתיחת המשכן בשבת: אמסלם חוגג, נכט תוקף את היועצת המשפטית

מלחמת כולם בכולם: חבר המועצה מאיר אברז'ל תמך בפתיחת המשכן בשבת ואבי אמסלם קרא לו לצאת מהקואליציה. מנגד, נכט תקף גם את היועמ"שית של המשכן והורה שלא להאריך את הסכם שכר הטרחה שלה

פורסם בתאריך: 14.3.23 19:26

     

היום עלתה שוב ההצעה להפעלת המשכן אלמנויות הבמה בימי שבת, על ידי יו"ר הדירקטוריון, אלי נכט, זאת לאחר שההצעה הקודמת שאושרה נפסלה על ידי היועצת המשפטית של המשכן. בהצבעה היום היו 5 נגד מול 2 שתמכו (נכט ואברז'ל) ואחת נמנעה.

"יש לי אגו אבל הוא לא גדול". אברז'ל

הצביע בעד: אברז'ל. צילום: פבל

עם נפילת ההצעה שיגר מ"מ ראש העירייה, אבי אמסלם הודעה בה הוא חוגג את מפלת ההצעה ותוקף את נכט. "אני שמח שאחרי הפעילות האינטנסיבית שלי ושל חבריי, דחה הערב דירקטוריון המשכן את הצעתו של אלי נכט לפתיחת המשכן בשבת, שנועדה רק למטרה אחת – לזרוע פילוג ולשסע בין הציבורים בעיר", מסר אמסלם, "אני מקווה מאד שההשפלה שחווה הערב אלי נכט כשחברי הדירקטוריון גילגלו אותו ואת הצעתו מכל המדרגות, תהווה להבא תמרור אזהרה לכל המנסים לפגוע בשבת, ושיבינו שאין להם סיכוי, כי 'יותר מששמרו ישראל את השבת, שמרה השבת על ישראל'. אלי נכט צריך להניח את המפתחות ולעזוב את המשכן עוד הערב. יו"ר שאין לו השפעה מינימלית על הדירקטוריון ועל פעילות החברה הוא חסר כל משמעות".

אבי אמסלם. צילום: פבל

אמסלם גם קורא לחבר המועצה מאיר אברז'ל לעזוב את הקואליציה, "הגיע הזמן שגם מאיר אברג'ל שבתקופה האחרונה מתלבט אם הוא בקואליציה או באופוזיציה, יחליט איפה הוא, ואם לא מתאים לו הוא מוזמן לפרוש אחר כבוד מהקואליציה. זו בושה וחרפה ששני נבחרי ציבור, שגם יושבים בקואליציה העירונית, מרימים את ידם בעד פתיחת מוסד עירוני בשבת ובכך מפרים ברגל גסה את הסטטוס קוו העירוני ואת האיזונים העדינים ששוררים בעיר עשרות שנים. נכט ואברג'ל – כשלתם בהצבעה. לכו הביתה. ויפה שעה אחת קודם. אני וחבריי לסיעה נמשיך לעשות הכל על מנת לאחד בין כל תושבי העיר ולשמר את המסורת והזהות היהודית".

נכט מצידו מתח ביקורת על היועצת המשפטית של המשכן, שכזכור פסלה את ההצעה הקודמת של נכט שעברה בדירקטוריון,  והפעם פסלה את הנציג של נכט בדירקטוריון בטענה כי כהונתו פגה, וטען כי החלטותיה לוקות בפוליטיזציה. "עו"ד נכט דרש כי לישיבת הדירקטוריון הבאה היועצת תגיעה עם תשובות לשאלות הנוקבות שנשאלה ועד אז אינו מוכן להאריך את הסכם שכר הטרחה שלה", נמסר מטעמו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר