מאיר אברג'יל ויניב קקון חברי סיעת "אשדודים". צילום: פבל
מאיר אברג'יל ויניב קקון חברי סיעת "אשדודים". צילום: פבל

"להשפיע על סדר היום באשדוד": תנועת אשדודים פצחה בקמפיין גיוס המונים

פורסם בתאריך: 5.3.23 21:41

     

תנועת אשדודים פצחה בקמפיין גיוס המונים באתר הדסטארט וקוראת לתושבי ותושבות אשדוד להצטרף ולהיות חלק מתנועת התושבים הגדולה ביותר בעיר.

תנועת אשדודים מורכבת ממאות תושבים ותושבות, מכלל המגזרים והקהילות בעיר, מימין ומשמאל, צעירים ומבוגרים, דתיים מסורתיים וחילוניים, עולים וותיקים, כולם יחד, מכל רחבי אשדוד, "שחברו יחד על מנת לחולל מציאות של טוב משותף ועשייה חברתית בכל רחבי העיר, עם ולמען כל תושבי אשדוד", אומרים בתנועה.

המשתתפים בכנס. צילום: אברהם אלישע

משתתפים בכנס של תנועת אשדודים. צילום: אבירם אלישע

ב-10 השנים האחרונות, התנועה יזמה מפגשים עם תושבים רבים מכל רחבי העיר בכדי להבין יחד מה הם הצרכים האמיתיים של תושבי אשדוד ולאן אנחנו רוצים שאשדוד תצעד ותתפתח בעשור הבא. בכל תחומי החיים; בחינוך ונוער, בדיור, תעסוקה ומסחר, בצרכים מיוחדים, תרבות, בילוי ותיירות, גיל הזהב, נשים, עלייה קהילה ושותפות ציבור, רווחה ושירותים חברתיים, סביבה, תחבורה, קיימות ועוד.

"חברי התנועה פועלים בהתנדבות מכל הלב", אומרת מזכ"לית התנועה, שני שלפמן, "אין בעלי הון מאחורינו ולכן מימון ההמונים וההצטרפות של כל תושב ותושבת כשותפים הם הבסיס לפעילות שלנו בכל רחבי העיר. ככל שנגדל ונתרחב, כך נוכל להשפיע יותר ולשנות את המציאות של כולנו".

לפני מספר ימים החל הקמפיין באתר הדסטראט כאמור, וכבר נצבר בו שליש מסכום היעד שהוא 60 אלף ש"ח. סכומי התרומה הנדרשים הם בין 25 ש"ח לאלף ש"ח. כאשר עם כל תרומה ניתן גם לקבל תמורה בדמות תרגול יוגה, חולצה, סיור קולינרי ואפילו סדנת כתיבה עם יו"ר התנועה יניב קקון.

"ההיענות עד עכשיו מרגשת מאוד", אומר מאיר אברז'ל, חבר מועצת העיר מטעם התנועה, "לסיים את השלב הראשון של הקמפיין עם כמות כזו של תמיכה זו התחלה נפלאה ותמונת עתיד חזקה מאוד. עכשיו לצעד הבא – 100% הצלחה למען 100% עשייה".

מאיר אברז'ל בכנס של התנועה. צילום: אבירם אלישע

התנועה העמידה כאמור, יעד של שישים אלף שקלים ומאמינה "שבזכות אמון הציבור ופעילות התנועה וחברי המועצה, יצטרפו שותפים רבים, דבר שיסייע להמשיך ואף להרחיב את פעילות התנועה בעיר", נמסר.

"אנו מודעים לגודל האחריות המוטלת עלינו לטובת העיר ותושביה" אומר מוביל ההד סטארט התנועתי, אלכס פנוב, "לכן, מי שתורם, גם תומך בפעילות השוטפת וגם מקבל את הזכות לקחת חלק בקבלת ההחלטות ולהשפיע על סדר היום באשדוד. יצרנו מצב בו התושבים, כולנו, קובעים את סדר היום בתחומים עליהם אנחנו ממונים. עכשיו הגיע הזמן להתרחב לתחומים נוספים. כשאתם בוחרים לתמוך באשדודים אתם בוחרים באשדוד טובה יותר, קשובה ופועלת עם תושביה, אתם בוחרים ביצירת מציאות אחרת – לכולנו".

רוצים להצטרף? זה הלינק>>> https://beactive.co.il/project/71393


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר