כלבים. צילום: משה דהן
כלבים. צילום: משה דהן

מחפשים חבר טוב? הפנינג אימוץ כלבים וחתולים בחול המועד פסח באשדוד

אשדוד מארחת הפנינג אימוץ אזורי שייערך בפארק אשדוד-ים, בחול המועד פסח. בהפנינג ישתתפו כלבים וחתולים ממספר כלביות והסגרים עירוניים מכלל חלקי הארץ. בואו לאמץ מהלב

פורסם בתאריך: 1.3.23 08:50

     

אשדוד מזמינה אתכם להפנינג אימוץ אזורי שייערך בפארק אשדוד-ים, בחול המועד פסח, 9.4.2023, בין השעות 10:00-13:00. בהפנינג ישתתפו כלבים וחתולים ממספר כלביות והסגרים עירוניים מכלל חלקי הארץ.

כלב לא משמש רק כחבר טוב. כלבים יכולים להשפיע על בני אדם במגוון דרכים שונות וחיוביות. במחלקה הוטרינרית של עיריית אשדוד מסבירים כי ההשפעה של הכלב מורגשת בעיקר בתהליכים טיפוליים הקשורים בשיפור הדימוי והביטחון העצמי של האדם, יצירת תחושת נינוחות ורוגע. "הטיפול הרגשי מסייע לאדם לפתח תחושות אמפתיה כלפי הסביבה, ורצון לפתח כישורים חברתיים שיסייעו לו בשיפור הביטחון העצמי והתקשורת עם הסביבה", הם אומרים ומציינים כי "הכלב עוזר לשפר את היכולת התפקודית במגוון רחב של תחומים כמו צבירת ביטחון להתמודדות עם משימות יומיומיות והקלת בעיות של קשב וריכוז או היפראקטיביות".

הפנינג אימוץ באשדוד

הפנינג אימוץ באשדוד

בכלבייה באשדוד שוהים עשרות כלבים בכל רגע נתון. מאות כלבים מגיעים בכל שנה מהרחוב בגין שוטטות, חלקם מוחרמים בשל עבירות צער בעלי חיים, חלקם ננטשים על ידי בעליהם.

"בעת כניסתו של כלב חדש לכלבייה מבוצעת הערכה התנהגותית על ידי מאלף מקצועי, ובמידה והכלב מציג תכונות שמעידות כי הוא יכול לשמש ככלב טיפולי (חותר למגע, מגיב טוב לאנשים, סבלן, ללא אגרסיה וללא תוקפנות כלל) – פרטיו מועברים לצוות הטיפולי במוסדות ובעמותות עמם הכלבייה משתפת פעולה, והוא עובר מבחני התאמה בהמשך" מסבירים בכלבייה ומוסיפים כי "כלבים אלו שוהים בכלבייה העירונית לתקופה של כשבועיים – בה הם מקבלים טיפול רפואי, חיסונים נדרשים, עוברים ניתוח עיקור/סירוס ויכולים לצאת לאימוץ למשפחות פרטיות, כחלק מפרויקט כלבים טיפוליים".

תהליך אימוץ כלב מהכלבייה העירונית באשדוד נעשה אל מול כל בני הבית, תוך הפנמה והבנה כי מדובר באימוץ אחראי וארוך טווח, בחסות משרד החקלאות. הפנינג האימוץ יערך כאמור בחול המועד פסח. שאלות ניתן להפנות לכלבייה עירונית בטלפון 08-9238512 / מסנג'ר פייסבוק "כלבייה עירונית אשדוד". כתובת הכלבייה: העופרת 10, אשדוד.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר