חגיגות פורים. צילום: דניאל דיין
חגיגות פורים. צילום: דניאל דיין

צאו השוקה: פורים שמח במיוחד עם שוק לילה ססגוני ברובע ב' באשדוד

רובע ב' באשדוד ילבש קסם ביום פורים ה-5.3.23 עם שלל פעילויות לכל המשפחה, ביניהן: מיצגי רחוב, מוזיקה טובה, הולכי קביים, להטוטנים, פינות יצירה, אוכל מעולה, פינות ישיבה ועוד אטרקציות נוספות

פורסם בתאריך: 27.2.23 23:21

     

ביוזמה משותפת של תושבים מרובע ב', כפר הסטודנטים וסוחרי שוק ב', בליווי היחידה לשכונות ותיקות והון חברתי, הוחלט על שוק פורים מיוחד. השוק מתוכנן להמשיך את המסורת של 'שוק לילה', ויהיה מואר, ססגוני, וכיאה לחג הפורים, גם משמח, ויתקיים ב-5.3.23 בגן הלוחמים באשדוד.

ליוזמה הזו חברו כמה כוחות קהילתיים משמעותיים, ביניהם אנשי מנהלת רובע ב', מרחב יצירה, ומתנ"ס תקוותנו. ראש העיר, ד״ר יחיאל לסרי: "אני מודה ליחידה לשכונות ותיקות והון חברתי על עשייה חברתית-קהילתית למען התושבים, ובשיתוף פעולה איתם, לאורך כל ימות השנה. כחלק מהעשייה הרבה, יתקיים השנה שוק פורים מיוחד ומושקע, בשיתוף פעולה עם תושבי הרובע, סוחרי שוק ב', מרחב יצירה, ומתנ"ס תקוותנו, עבור תושבי הרובע ותושבי העיר".

שוק פורים הגדול באשדוד

שוק פורים הגדול באשדוד

"לרובע ב' יש את הקסם שלו. האנשים, התרבות, הילדות והנוסטלגיה שכולם גדלו עלייה" אומרים ביחידה לשכונות ותיקות, ומבטיחים כי שוק פורים שיתקיים ביום ראשון יהיה אירוע קסום שמחבר בין קהילות ומביא משהו אחר וחדשני לרובע ב'. "יהיו בו מיצגי רחוב, מוזיקה טובה, הולכי קביים, להטוטנים, פינות יצירה, אוכל מעולה, פינות ישיבה ועוד אטרקציות לכל המשפחה".

מאיר אברז'ל, חבר מועצת העיר ומחזיק תיק השכונות, אומר כי "שוק פורים הוא אירוע עם דגש קהילתי. היוזמה עלתה מהשטח, ע"י התושבים וסוחרים מרובע ומכלל העיר, מתוך הצורך להכיר את רובע ב' ואת השינוי המתחולל ברובע". אברז'ל הודה לכל מי שנוטל חלק בפעילות למען הקהילה, "מהיחידה לשכונות וותיקות והון חברתי ועד ליתר השותפים: מינהלת רובעים ב', מרחב יצירה אשדוד, וצוות מתנ"ס תקוותנו".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר