שרון מרק ואיתרמ בן גביר בזירת רצח פולינה וייסמן

"ניסיונות הכפשה וניגוד עניינים": שרון מרק נגד סימונה מורלי ורונית שגיא

מנכ"לית מהות וחברת דירקטוריון המשכן מתחו ביקורת על חברת המועצה שרון מרק שטענה כי נשות אשדוד חשות חוסר ביטחון אישי. מרק טענה כי כי הדברים שלהן נועדו להכפיש אותה והדבר נעשה תוך ניגוד עניינים של תפקידם שאמור להיות נקי מזיקה פוליטית. מרק אף דרשה לבחון את מינוייה של שגיא לתפקידים שבהם היא מכהנת בתאגידים העירוניים

פורסם בתאריך: 27.2.23 18:58

     

לאחר אירוע הרצח של תושבת אשדוד, פולינה וייסמן, הגיעו אישי ציבור לזירת האירוע ברובע ב', בהם השר לביטון פנים איתמר בן גביר וחברת המועצה שרון מרק. הם שוחחו בזירה ומרק אף ערכה לו סיור בעיר אשדוד, תוך שהיא טוענת בפניו ובפני התקשורת על כך שנשות העיר חשות חוסר ביטחון אישי.

מי שמתחה ביקורת חריפה על הדברים, היא מנכ"לית הרשות העירונית למאבק בהתמכרויות ובאלימות באשדוד, סימונה מורלי, שכתבה בדף הפייסבוק שלה: "באשדוד החוסן והביטחון האישי הינו מהגבוהים בארץ ומוזר ותמוה שעבור חשיפה תיקשורתית יוצאת בת העיר באמירה משולחת רסן , חסרת אחריות וללא ביסוס במטרה להלהיט במקום ובשעה שיש לגלות רגישות ולהרגיע הרוחות. מציעה שתשאיר את הזירה לגורמים המיקצועיים שעושים ימים כלילות למיגור התופעה. על כולנו כחברה וכמדינה לעשות הכל כדי למגר את התופעה הנוראה הזו, ולמנוע את הרצח הבא ולגלות אחריות באמירותינו".

סימונה מורלי, מנכ"לית מהות

סימונה מורלי, מנכ"לית מהות

מי שעוד הגיבה היא רונית שגיא, רפרנטית בחברה עירונית וכן חברת דירקטוריון המשכן שכתבה כך בדף הפייסבוק שלה: "לא יאומן, החוצפה הזאת!! לשרון מרק, כמו תמיד הלייקים יותר חשובים מעשייה שנתית בנושא ובכלל.
תרשו ליידע אתכם, גברת שרון, לא מגיעה לישיבות מועצה וגם לא לישיבת המועצה שעסקה בנושא מיגור ומניעת אלימות… גברת שרון, הפייסבוק זה לא החיים האמיתיים! במציאות את לא מגיעה לישיבות חשובות, ולא לדיונים במועצת העיר בה הוצגו תוכניות למיגור האלימות כלפי נשים".

רונית שגיא

לדברים האלה הגיבה מרק במכתב ששלחה ליועץ המשפטי של עיריית אשדוד, באמצעות עו"ד אורטל חמדני, תחת הכותרת: "איסור פרסומים המהווים תעמולה פוליטית מטעם עובדים ונציגי ציבור".

במכתב נטען כי דבריה של מורלי הם שיח פוליטי במהותו "שתכליתו להכפיש את פועלה של גב׳'מרק ולהשפיע על דעת הקהל, גובלת בהבעת דעה פוליטית ואף בתעמולה פוליטית אסורה מצדה של עובדת ציבור בכירה וותיקה. חזקה כי העובדת הבכירה מכירה היטב את המגבלות וההנחיות וכי בחרה לפנות לזירה הפוליטית באופן מודע ומכוון".

בנוגע לדבריה של שגיא נטען במכתב כי שגיא עוסקת "בפרסום סדרתי של דברי תעמולה ברשתות החברתיות לטובת ראש העירייה המכהן וסגנו, משל הייתה נבחרת ציבור בהנהלת העיר ולא נותנת שירותים לתאגיד עירוני או נציגת ציבור בדירקטוריון. קריאת פרסומיה של גב' שגיא, אינה מותירה כל ספק כי תיוג ראש העיר וסגנו בפרסומיה, תוך האדרתם האישית מחד והכפשתה של חברת המועצה מרק מנגד, נעשו במהלך תקשורתי-תעמולתי מכוון ומתוזמן במטרה להשפיע על דעת הקהל, תוך ניגוד עניינים חריף בין שלל תפקידיה ומינוייה".

עוד נכתב לגבי שגיא כי "יתרה מכך, תמוה כיצד נציגת ציבור שאמורה להיות נטולת זיקה פוליטית לראש העירייה או למי מחברי המועצה משמשת להם כשופר וככלי עזר? די בפרסומים אלה כדי לבחון בשנית את מינוייה".

לבסוף, התבקש היועמ"ש "בדחיפות" לבחון את "הממצאים והאירועים שלעיל ואת ההשלכות המשפטיות הנובעות מהפרסומים הללו (לרבות לעניין איסור תעמולה פוליטית, קיומם של ניגודי עניינים, מינוי נציגת ציבור בעלת זיקה פוליטית מובהקת וכו'), זאת בטרם תתבצע פנייה לגורמים המוסמכים. לאחר מכן, אודה לן אם תשיב מהן דרכי הפעולה שבכוונת העירייה לנקוט נגד הנזכרים לעיל".

סימונה מורלי ורונית שגיא סירבו להגיב לדברים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר