בית העלמין באשדוד זכה בחמישה כוכבי יופי. צילום: מועצה דתית אשדוד
בית העלמין באשדוד זכה בחמישה כוכבי יופי. צילום: מועצה דתית אשדוד

גן עדן זה כאן: חמישה כוכבי יופי לבית העלמין באשדוד

בתחרות שבחנה את יופיים וטיפוחם של בתי העלמין בישראל, זכה בית העלמין באשדוד בחמישה כוכבי יופי. מאיר ירימי, שופט בתחרות: "השתוממתי לראות את הסדר והניקיון, ואת רמת הנגישות והטיפוח"

פורסם בתאריך: 26.2.23 21:37

     

בית העלמין באשדוד קיבל חמישה כוכבי יופי לשנת 2022 מטעם המועצה לישראל יפה. את תעודת הזכייה קיבל בטקס צנוע ובהתרגשות מיוחדת הרב עובדיה דהן, יו"ר המועצה הדתית – האחראית על בית העלמין המקומי.

"אני גאה להעניק לבית העלמין אשדוד וליו"ר המועצה את חמשת כוכבי היופי, וזאת לראשונה שהעיר אשדוד זוכה לחמישה כוכבי יופי על מתחם בית העלמין המושקע והמטופח. היא ראויה לכך בצדק", אמרה חנה שובל, מנהלת המועצה לישראל יפה מרחב דרום. מאיר ירימי, שופט במועצה לישראל יפה הוסיף על הזכייה, "כשהגענו אנשי הצוות הבוחן לבדיקת נתוני בית העלמין, השתוממתי לראות את הסדר והניקיון, את רמת הנגישות והטיפוח שהושקע בבית העלמין אשדוד, הייתם  מהבודדים שזכו לניקוד כה גבוה פה אחד מכל צוות השופטים.

היפה והמטופח לשנת 2022 - בית העלמין באשדוד. צילום: מועצה דתית אשדוד

היפה והמטופח לשנת 2022 – בית העלמין באשדוד. צילום: מועצה דתית אשדוד

הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית וממונה בית העלמין, התרגש כאמור מהזכייה ואמר: "אנו שמחים לקבל את הדירוג הגבוה ועוד שלראשונה השתתפנו בתחרות בית העלמין וזכינו בחמישה כוכבי יופי. בעבר זכינו פעם אחר פעם במקוואות טהרה ועוד. אני רוצה להביע הערכה למועצה לישראל יפה ובראשם לגב' שובל שהיא זכתה להיות מיקירי העיר אשדוד, למר מאיר ירימי וצוות השופטות, ובפרט לכל צוות בית העלמין העושים ימים ולילות למען הנפטרים ובני משפחותיהם במסירות ובאחריות ללא ליאות".

"אנו נמשיך לדאוג ולטפח שהפינה הכואבת הזו תהיה נעימה ומאירה לכל המבקרים ובעיקר נחמה פורתא למשפחות שמגיעים לפקוד את קברי יקירהם, ובקרוב התושבים יזכו לשמוע על התפתחויות נוספות לטובת ורווחת תושבי העיר".

כזכור, לאחרונה פורסם כי בקרוב יבנה גשר בעיצוב ארכיטקטוני ובהשקעה של כעשרה מיליון שקלים, שנועד להנגיש את המעבר אל בית העלמין. דבר היוסיף, ללא ספק, ליופיו ולסביבתו של בית העלמין – שכעת גם נחשב לאחד מהיפים ביותר באזור.

היפה והמטופח לשנת 2022 - בית העלמין באשדוד. צילום: מועצה דתית אשדוד

היפה והמטופח לשנת 2022 – בית העלמין באשדוד. צילום: מועצה דתית אשדוד


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר