כמה עובדים עם מוגבלויות מועסקים בעיריית אשדוד? חבר המועצה אופיר לסרי בשאילתא לרוה"ע

על פי חוק העסקת עובדים עם מוגבלויות, חלה חובה חוקית להעסיק עובדים עם מוגבלויות למען שילובם בחברה. חבר המועצה אופיר לסרי מבקש לדעת עד כמה באמת העירייה שמה דגש על החוק הזה: "מדובר כאן על חובה מוסרית שלנו כחברה"

פורסם בתאריך: 20.2.23 12:01

     

כמה בעלי מוגבלויות מועסקים בעיריית אשדוד? חבר המועצה אופיר לסרי בשאילתא לראש העירייה, במטרה לוודא יישום החובה החוקית והמוסרית לבעלי המוגבלויות ושילובם בחברה.

בשאילתא ששלח לראש העיר, תיאר חבר המועצה לסרי את החוק שהוחל בשנת 2016. "יעד הייצוג ההולם הינו 5%. לא יראו ייצוג הולם אצל מעסיק ציבורי גדול, אלא אם כן 5% לפחות מקרב עובדיו הם עובדים עם מוגבלויות משמעותיות".

"מעבר לעובדה ששילוב אנשים עם מוגבלות בפן התעסוקתי בישראל הוא חובה חוקית, מדובר כאן על חובה מוסרית שלנו כחברה, ובוודאי כנבחרי ציבור, לשלב גם את השונים במערך החברתי הכולל, לרבות התחום התעסוקתי, וזאת בכדי להעניק לכלל האוכלוסייה מתן הזדמנויות שווה".

על כן, ביקש חבר המועצה להבין האם אכן פועלת העירייה ליישם את החוק והחובה המוסרית על מנת להעסיק מספיק עובדים בעלי מוגבלויות, והאם ישנה תכנית עבודה הכוללת את כלל הפעילויות הנדרשות לצורך יישום החוק, על מנת לעודד קליטה של אנשים עם מוגבלויות בעיריית אשדוד.

"אבקש לקבל נתונים מספרים – כמה עובדים/ות עם מוגבלות הועסקו או מועסקים בעירייה ובחברות או עמותות עירוניות בשנים 2022-2016 :כמותית, משרות, ובאלו תפקידים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר