ישראל ביטון. צילום: דויד אש
ישראל ביטון. צילום: דויד אש

מופע להיטי פופ משובח: יום שישי במרכז המסחרי ברובע ו' באשדוד

בשישי הקרוב תיערך קבלת שבת במרכז המסחרי ברובע ו' באשדוד עם ההרכב "צנרת"- הרכב טריו גרוב, שיתנו הופעה מרקידה עם להיטים של סטיבי וונדר, מיקל גקסון, ברונו מארס ועוד. הכניסה חופשית

פורסם בתאריך: 16.2.23 06:03

     

ביום שישי הקרוב ינגנו חברי ההרכב "צנרת" במרכז המסחרי רובע ו' באשדוד ויתנו הופעה עם הלהיטים של סטיבי וונדר, מייקל ג'קסון, ברונו מארס ועוד. חברי ההרכב "צנרת" מורכבים מפרפורמרים מעולים, הנמצאים בתחום המוזיקה שנים רבות, בהן צברו הישגים משמעותיים כל אחד בתחומו.

ליאור לרין (24), זכה במספר פרסים ותחרויות ביניהם פעמיים ברצף מקום ראשון בתחרות כלי נשיפה בקונסרבטוריון "אקדמא" אשדוד ובשנת 2017 זכה בפרס אשדוד לאומנים יוצרים צעירים בתחום המוזיקה. ליאור שולט על הרבה סגנונות מוזיקליים, אך הסגנון העיקרי הוא הג'אז והמוזיקה העכשווית. ליאור עבד עם אמנים רבים בתעשייה וכרגע חבר בלהקה של הזמר האגדי שימי תבורי.

הסקסופוניסטים ליאור לרין ודולב נחום סנבירה. צילום: גל אילוז

הסקסופוניסטים ליאור לרין ודולב נחום סנבירה. צילום: גל אילוז

ישראל ביטון (28), ממושב עזריקם הצמוד לאשדוד, מתופף ומוזיקאי מזה 15 שנים. הוא מנגן במגוון להקות והפקות מוזיקליות, ביניהן yofi , George and the good vibes, גבריאל פלצ׳י טריו, הרכב "מחווה לסנטנה", להקת "צנרת" ועוד.

דולב נחום סנבירה (27), בוגר מסלול הג׳אז אינסטיטוט של רימון (ביצוע ג׳אז סקסופון), בוגר מסלול ביצוע בברקלי קולג׳ למוסיקה, ובעל תואר ראשון בהוראת מוסיקה בגבעת וושינגטון. הוא מנהל מוזיקלי של פרויקט ״הלהקה של כיוונים״- להקה שניגנה בשלל פרויקטים והפקות נוספות חיממה אמנים גדולים בהופעות גדולות והקליטו שירים לזמרים אשדודים בפרויקטים שונים. כמו כן הוא משמש כמנהל מוזיקלי בסדרת הקלטות מיוחדת לקידום מוזיקאים אשדודים העונה לשם ״Record Room״.

ליאור ירין. צילום: יובל אליאס

ליאור ירין. צילום: יובל אליאס

השלושה יופיעו יום שישי, 17 בפברואר 2023, בשעה 12:30,  קבלת שבת במרכז המסחרי ברובע ו' עם "צנרת" טריו גרוב וקצב.  על התופים-ישראל ביטון, סקסופון בריטון-דולב נחום סנבירה  וסקסופון טנור-ליאור לרין. המופע פתוח לקהל הרחב.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר