תא שירותים. צילום אילוסטרציה
תא שירותים. צילום אילוסטרציה

איש הייטק מאשדוד הציב מצלמה נסתרת בשירותי החברה ותיעד נשים

האיש, שי יעקובי, תושב אשדוד הציב את המצלמות בשירותים והמקלחות בחברת ההייטק בה עבד וכן הציב מצלמה גם בבית פרטי שם תועדו בני הבית ובהם קטינים כשהם מתלבשים ובמצבים אינטימיים

פורסם בתאריך: 14.2.23 13:45

     

פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה לבית משפט השלום בעיר כתב אישום בהסכמה כנגד שי יעקובי (31) מאשדוד, לאחר שהתקין מצלמות נסתרות בחדר מקלחת ושירותים במקום עבודתו ובבית פרטי בו התארח.

מכתב האישום שהגישה עו"ד אריאל גטניו עולה כי יעקובי, שעבד כראש צוות פיתוח בחברת ההייטק "פאלו אלטו" בתל אביב, התקין מצלמה נסתרת המוסווית בתור מטען USB בחדר מקלחת ושירותים שנמצא בקומת משרדו, וצילם למעלה מ-20 עובדים בעירום מלא או במצבים אינטימיים, ביניהן 10 נשים שאחת מהן עובדת בכפיפות אליו.

יעקובי העביר את הסרטונים למחשבו האישי תוך שהוא מסדר אותם לתיקיות בשמן של הנשים המצולמות ומנפה סרטונים בהם הופיעו גברים בלבד.

מצלמה מוסתרת. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

מצלמה מוסתרת. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

במקביל, התקין יעקובי מצלמה זהה בבית מגורים בו ביקר, בעזרתה צילם את באי הבית, ביניהם קטינים, כשהם מתלבשים ומתארגנים, במצבים אינטימיים ובעירום. יעקובי שמר את סרטוני העירום על מחשבו האישי. כמו כן, בצורה זו צילם והקליט יעקובי את בני הבית כשהם משוחחים בניהם, בלא ידיעתם, במשך מספר ימים.

לאחר שהמצלמה במקום עבודתו נותקה על ידי אחד העובדים, העביר יעקובי את אחת המצלמות שהותקנה בבית הפרטי למקום עבודתו ובעזרתה צילם 7 עובדים נוספים במצבים אינטימיים ובעירום מלא, מתוכם שתי נשים כשהן מתקלחות ועושות שימוש במלתחות. המצלמה השנייה נתפסה בידי קצין הביטחון של החברה.

בנוסף, כאשר מתלוננת להם היכרות מוקדמת ביקשה את עזרתו הטכנולוגית של יעקובי, הוא נכנס לאלבום התמונות בטלפון שלה ושלח לעצמו בוואצאפ תמונות רבות של בחורה צעירה, בת 18, בין היתר כשהיא בחוף הים, לבושה בבגד ים ביקיני.

כתב האישום הוגש נגד יעקובי בהסכמה ולאחר ניהול משא ומתן בין הצדדים. במסגרת ההסכמות צפוי יעקובי להודות בכתב האישום המייחס לו ריבוי עבירות של מעשים מגונים, פגיעה בפרטיות, האזנות סתר וחדירה לחומר מחשב. הצדדים לא הגיעו להסכמות בנוגע לעונש אליו יעתרו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר