העבודות במתחם. עו"ד אלי נכט
העבודות במתחם. עו"ד אלי נכט

סגן רה"ע אלי נכט: "תחום ההיי טק באשדוד עושה היום צעד ראשון וגדול קדימה"

היום בשעה 14:00 ייחתם ההסכם על הקמת מרכז החדשנות הענק של חברת Open Valley באשדוד. המהלך הובל על ידי סגן ראש העיר, עו"ד אלי נכט ובתמיכתו המשמעותית של ראש העירייה

פורסם בתאריך: 12.2.23 13:15

     

מתחם יזמות וחדשנות חמישי של רשת OpenValley ייפתח באשדוד, עבור חברות הזנק ויזמים בעיר וסביבותיה. רשת OpenValley מונה כיום למעלה מ-150 חברות הזנק, מנהלת קרן השקעות ומתמחה בקידום מיזמים טכנולוגיים, הובלת תהליכי חדשנות ארגונית והעברת הכשרות מקצועיות.

המתחם עצמו, מרכז החדשנות, עתיד להיפתח בעוד מספר חודשים בקניון אשדוד על הים (בשדרה של מרטין בובר) והאו ישתרע על שטח של 1,500 מ"ר. היום ייחתם ההסכם עם החברה ולדברי סגן רה"ע אלי נכט, המתחם שעתיד לגדול ייתן מענה מקיף לענף ההיי טק וחללי העבודה המשותפים.

העבודות במרכז החדשנות

העבודות במרכז החדשנות

המטרה הייתה להוביל תהליך שהיה תקוע שנים רבות, של פתיחת אשדוד עבור חברות ויזמי ההיי טק המקומיים ועבור החברות שמעוניינות לפתוח את פעילותן באשדוד.

כל זאת, על מנת לייצר את ה-eco system הרלבנטי לפני השלמתו של פארק ההיי טק, שגם שם חלה התקדמות משמעותית ומסמך המדיניות נמצא כעת לקראת האישור הסופי בוועדה המחוזית לתכנון ובנייה.

"כשנה וחצי של עבודה מסתכמות היום לקראת השקתו של המרכז", מסר נכט, "וברצוני להודות על התמיכה לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, ששם את צרכי התושבים מעל לכל וליזם אייל בניאן, אשר הלך איתנו כברת דרך ארוכה וסרב להרבה הצעות אטרקטיביות, שהיו מונעים את הקמת המרכז. על כך נתונה לו תודתנו! כמו גם למנהל האגף וסגניתו, אור בן שמחון ושלומית שוחט, על העבודה המסורה והאינטנסיבית. היום ניתן להגיד בביטחון שתחום ההיי טק באשדוד עשה צעד ראשון וגדול קדימה, אחד מני רבים שעתידים לקרות בקרוב!".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר