עבודות חשמל. צילום: חברת חשמל
עבודות חשמל. צילום: חברת חשמל

ההחלטה בוטלה: מרכז השירות של חברת החשמל באשדוד ימשיך לפעול

מרכז השירות של חברת החשמל אמור היה להיסגר בעיר אשדוד. לאחר שמנכ"ל חברת חשמל קיבל את מכתבו של רוה"ע לסרי בדרישה לבטל את ההחלטה, עדכנה חברת החשמל כי מרכז השירות ימשיך לעבוד כסדרו: "החברה על עובדיה המקצועיים עומדים לשירותכם"

פורסם בתאריך: 9.2.23 21:16

     

מרכז השירות של חברת חשמל באשדוד אמור היה לסגור את שעריו לקבלת קהל. משנודע לראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי כי המרכז צפוי להיסגר, שיגר לסרי למנכ"ל חברת חשמל, מאיר שפיגל, מכתב דרישה לבטל את ההחלטה. "המשמעות של סגירת מרכז השירות של חברת החשמל באשדוד היא פגיעה בשירות ובאיכות חייהם של עשרות אלפי תושבי אשדוד ויישובי הסביבה, בצורך בסיסי וקריטי כמו חשמל", כתב לסרי במכתבו.

 

 

"אנו מברכים על תהליכי התייעלות ושיפורים טכנולוגיים, אך יחד עם זאת, יש להתחשב בתושבים שעושים שימוש רב בשירותכם, ולהשאיר את מרכז השירות באשדוד. אשר על כן, אבקש שתבטלו את החלטתכם לסגור את מרכז השירות וקבלת הקהל באשדוד", סיכם.

בתגובה שקיבל לסרי למכתבו מחברת החשמל, נראה כי ניתן להסיר דאגה מהלב, וכי אין בכוונת חברת החשמל לסגור את מרכז השירות. המרכז ימשיך להתקיים במתכונת שתיתן מענה לצרכי התושבים. "אשדוד נמצאת בתנופת בניה וחברת החשמל תהיה לצידה ותשרת אותה בנושאים המצויים באחריותה", נכתב במכתב מחברת חשמל. "החברה על עובדיה המקצועיים עומדים לשירותכם".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר