האוצר שאינו נגמר. צילום: יחצ
האוצר שאינו נגמר. צילום: יחצ

הצגה ב-10 ש"ח: תיאטרון אורנה פורת במגוון הצגות ילדים באשדוד

בשבוע הבא יתקיימו הצגות מבית אורנה פורת במרכזים הקהילתיים באשדוד. "האוצר שלא נגמר", "מרק כפתורים" ו"שוליית הקוסם". מחיר לילד: 10 ש"ח, הורה מלווה בחינם

פורסם בתאריך: 7.2.23 10:34

     

תיאטרון אורנה פורת יציג בשבוע הבא הצגות לילדים במרכזים הקהילתיים באשדוד. במסגרת מיזם "התושב במרכז הקהילתי", לאירועי פנאי במחיר השווה לכל נפש, מחיר לילד יהיה 10 ש"ח, והורה מלווה יכנס בחינם.

רשימת ההצגות כאן:

"האוצר שלא נגמר"

יום שני, 13 בפברואר 2023, בשעה 17:30.

בהצגה: אח ואחות מקבלים מאביהם במתנה שטח אדמה. האדמה צחיחה ומוזנחת, אך האב מבטיח להם ש"באדמה חבוי אוצר". שני האחים מתחילים מיד לחפור ולהפוך בכל כוחם את האדמה אך אינם מוצאים כלום. כשהם מתלוננים בפני אביהם, האב מתעקש שהאוצר נמצא באדמה. בעוד האח מתייאש ומנסה לחפש קיצורי דרך כדי להשיג "אוצר" משלו במקום אחר, אחותו מתחילה להבין מהו בדיוק האוצר שאביהם התכוון אליו ברוב חכמתו. בסופו של דבר האחים מבינים שהאדמה עצמה היא האוצר, ושבעזרת התמדה, מסירות, עבודה קשה וכמובן אהבה – האדמה תעניק לנו עוד ועוד, כמו אוצר שאינו נגמר. לגילאי: 7-4 שנים.

מרכז קהילתי 'ספרא', רח' אב 4,  אשדוד. למידע והזמנות: 08-8675261

מרק-כפתורים. צילום: יוסי צבקר

מרק-כפתורים. צילום: יוסי צבקר

"מרק כפתורים"

שלישי, 14 פברואר 2023 בשעה 17:30 

בהצגה: סיפור עם חכם אודות כפר קטן שאליו מגיע קבצן רעב בתקווה לקבל מעט אוכל. להפתעתו אנשי הכפר מסתגרים בבתיהם ומתעלמים ממנו, ואפילו זה לזה אינם עוזרים. הקבצן הנווד מחליט לפתוח את ליבם (וגם למלא את קיבתו) – ומבטיח להכין לכל תושבי הכפר מרק מ… כפתורים! הצגת תיאטרון צבעונית, משעשעת ומאתגרת על הכוח שבשיתוף הפעולה, על אחוות הקהילה, ועל ההבנה שאם כל אחד יתרום את חלקו הקטן – יחד אפשר לעשות דברים גדולים, ולשנות. הילדים בקהל עוזרים ל- 2 השחקנים לספר את סיפור ההצגה, וכך חווים בעצמם את קסמו של השיתוף, ואת יתרונה של חברה מאוחדת. הצגת ילדים לגילאי 7-4.ההצגה הנה בפורמט אינטימי בו משחקים שני שחקנים.

מרכז קהילתי 'טנה', רח' שלום שבזי 3, אשדוד. למידע והזמנות 08-8555478

"שוליית הקוסם"

יום שלישי, 14 פברואר 2023 בשעה 17:30

עיבוד לקלאסיקה האהובה. מה קורה כששוליית הקוסם, לא מסוגל להתאפק ומנסה לבצע קסמים עוד לפני שהגיעה העת? הצגת יחיד וירטואוזית ומלאת הומור, עם שירים נפלאים, קסמים מפתיעים, הפעלת בובות ומוסיקה קלאסית נהדרת. על סבלנות, על חשיבות הלימוד והתרגול, על כישלון ועל הצלחה. לגילאי 5-8 שנים.

מרכז קהילתי 'דקל', שד' רוטשילד 6, אשדוד. למידע והזמנות: 08-8668634

שוליית הקוסם. צילום: יוסי צבקר

שוליית הקוסם. צילום: יוסי צבקר


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר