ההפגנה באשדוד

"נצא לרחובות בכל שבת": הפגנה נגד מהלכי הממשלה ברחבת עיריית אשדוד

הגשם והקור לא הרתיעו את המפגינים שהגיעו לרחבת עיריית אשדוד למחות נגד מהלכי הממשלה, הם מבטיחים להמשיך ולהפגין בכל שבוע

פורסם בתאריך: 4.2.23 20:19

     

בשעה זו, תחת גשם שוטף, מתקיימת ברחבת עיריית אשדוד הפגנה נגד הרפורמות המשפטיות שמתכננת ממשלת נתניהו, את ההפגנה ארגן מטה המאבק לשמירה על הדמוקרטיה – אזור הדרום. ההפגנה מתקיימת במקביל להפגנה הגדולה בתל אביב ולהפגנות הנוספות בירושלים וחיפה ובמוקדים רבים ברחבי הארץ.

ההפגנה באשדוד. צילום: מטה המאבק לשמירה על הדמוקרטיה – אזור הדרום

ההפגנה באשדוד. צילום: מטה המאבק לשמירה על הדמוקרטיה – אזור הדרום

באשדוד משתתפים תושבים רבים, כ-350 איש לדברי המארגנים, והם נושאים שלטים בהם נכתב "חירות, שיוון, איכות שלטון" וכן "טוב למחות בעד ארצנו". בין המפגינים היו גם פעילים חברתיים ופוליטיים ואישי ציבור כמו סגן רה"ע אלי נכט; רה"ע לשעבר, אריה אזולאי; ח"כ דבורה ביטון שבה מתגוררת בעיר, נורית טופז, דויד אסייג, שני שלפמן, רוני סאיג, נעים שומר, ולדימיר בורודה, חיה כהן ועוד.

ההפגנה באשדוד. צילום: מטה המאבק לשמירה על הדמוקרטיה – אזור הדרום

"אנחנו לא אוהבים שמי שממונה על חוק יצפה שאנחנו נכבד את החוק שהוא מפר ברגל גסה כי החוק והמוסר הם הבסיס שלנו", אמר אזולאי, בנאום שלו.

אריה אזולאי נואם. צילום: מטה המאבק לשמירה על הדמוקרטיה – אזור הדרום

דויד אסייג, ראש מטה המחנה הממלכתי: "הערב ראינו את הדמוקרטיה במיטבה, כיריית פתיחה להפגנות באשדוד, כפי שלא נראו בעיר שנים. אנשים הגיעו בגשם ובקור להעביר מסר ברור שחייבים לשמור על הדמוקרטיה וערכי השלטון. כל איש צריך לעשות משהו כדי שזה יקרה".

נורית טופז, יו"רית תנועת תושווים ראש מטה יש עתיד: "נצא לרחובות בכל שבת, אין לנו את הפריבילגיה לוותר על המדינה שלנו, ההיסטוריה לא תסלח לנו, וגם הילדים שלנו".

נורית טופז נואמת. צילום: מטה המאבק לשמירה על הדמוקרטיה – אזור הדרום

שני שלפמן, פעילה חברתית: "אנחנו כאן כי אנחנו לא מפחידים, באנו הערב מאות כדי להישמע. התייצבנו כדי לחזק את כל שכבות החברה, צריך שיהיה מי שיגן עלינו מפני גחמות של פוליטיקאים".

רוני סאיג, פעיל חברתי: "השירה של מאות המפגינים והמפגינות, להיות עם חופשי בארצנו, הרטיטה לכולנו את הלב. הקור והגשם לא הרתיעו את מאות האנשים שבאו, וכך יהיה גם בשבוע הבא".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר