הדירה של לוחמי צה"ל הבודדים. צילום: דובר צהל
הדירה של לוחמי צה"ל הבודדים. צילום: דובר צהל

חדר משלי: ארבעה לוחמי צה"ל בודדים קיבלו דירה באשדוד

ארבעה לוחמי צה"ל בודדים זכו להיכנס לבית באשדוד, עד לתום שירותם הצבאי. הם יתגוררו באשדוד בדירת לוחמים של "בית חם" של "האגודה למען החייל". בדירה קיבל כל לוחם חדר פרטי משלו, הודות לתרומתם של הבנק הבינלאומי וענף הת״ש בצה״ל

פורסם בתאריך: 1.2.23 14:54

     

ארבעה לוחמי צה"ל בודדים, איליה, אנדרי, ויטל ויששכר, יתגוררו באשדוד בדירת לוחמים של "בית חם" של "האגודה למען החייל". הודות לתרומתם של הבנק הבינלאומי וענף הת"ש בצה"ל, קיבלו כל אחד מהחיילים חדר פרטי משלהם.

דירת לוחמים מאפשרת לכל לוחם לקבל חדר פרטי משלו, מתוך הבנה שחייל לוחם זקוק למירב הפרטיות כאשר חוזר הביתה לנוח. הדירות הינם מרוהטות ומאובזרות בצורה מלאה, החל מכונת כביסה ועד למקרר מלא. את הלוחמים מלווה מנהל אזור אשר זמין עבורם 24/7.

הדירה של לוחמי צה"ל הבודדים. צילום: דובר צהל

גזירת הסרט לדירה החדשה. מרגש. צילום: דובר צהל

"מרכז הבודדים נותן מענה בכל שלבי השירות, החל בשלב שלפני הגיוס, דרך השירות הסדיר, בההיערכות לשחרור מצה"ל וליציאה לאזרחות", אמר רס״ן לי זורע, רמ״ד בודדים. "המרכז משמש מוקד ידע בטיפול בחיילים בודדים ומתוקף מעמדו מקיים קשרים ושיתופי פעולה עם גורמים פנים צה״ליים וחוץ צה״ליים כגון עמותות, משרדי ממשלה ועוד. המרכז זמין ונותן מענה לחיילים בודדים, הורים, עמותות ויחידות 24 שעות ביממה. אנחנו מברכים על פתיחת דירת הלוחמים החדשה, אחת מני רבות שכבר נפתחו".

בועז בוסאני מנכ"ל בית חם הוסיף כי "אני רואה בעשייה שלנו הרבה מעבר לעוד פתרון מגורים. אנו עושים הכל על מנת להוות עבור החיילים שלנו בית ולדאוג להיות זמינים עבורם לכל מה שהם רק יצטרכו. אנו בוחרים את הדירות בקפידה ודואגים שהדירות יהיו משופצות ובמיקומים נוחים על מנת לאפשר להם חווית מגורים הכי טובה שיכולה להיות".

בטי קדם, מנהלת סניף אשדוד של הבנק הבינלאומי לחיילים סיפרה "כאשר הוצאתי לעובדים שלי הודעה על זה שאנו מאמצים את הדירה, הם כל כך שמחו וישר שאלו איך הם יכולים לעזור. מבחינתנו אנחנו פה עבורכם ולמענכם לכל רק מה שרק תזדקקו וכמובן שאתם מוזמנים אלינו מעתה והלאה לשבתות ולחגים".

צה״ל והאגודה למען החייל עושים רבות למען חיילים בודדים הזקוקים למיטה חמה ובית ראוי למגורים. עד כה נפתחו למעלה מ-215 דירות לחיילים בודדים, מתוכם 70 דירות לוחמים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר