שימי תבורי. צילום: י. ישראל
שימי תבורי. צילום: י. ישראל

אחרי שלא הוזמן להופיע באף רשות, רה"ע אשדוד הזמין את שימי תבורי לבמת יום העצמאות

שימי תבורי סיפר היום כי אף רשות לא הזמינה אותו להופיע ביום העצמאות ואז התקשר אליו ד"ר לסרי והודיע לו: "מחכים לך כאן על בימת אשדוד בחגיגות העצמאות של מדינת ישראל"

פורסם בתאריך: 25.1.23 14:02

     

אמנם אנו רחוקים כעת מיום העצמאות, אבל בימים אלה הרשויות כבר סוגרות את רשימת האמנים שיופיעו בבמות העירוניות בכל עיר.

ביום הזה בשנה, האמנים מקבלים סכומים שהם לא מקבלים בימים אחרים בשנה זאת מלבד החשיפה הגדולה שרבים מהם זוכים לה. אלא שהיום התברר כי יש אמן גדול שנותר מחוץ לרשימות השנה – הזמר שימי תבורי שבפעם הראשונה לא הוזמן לאף רשות וכאשר הוצע להן, הן סירבו.

זיקוקים ביום העצמאות באשדוד. צילום: פבל

יום העצמאות באשדוד. צילום: פבל

"זו הפעם הראשונה בחיים שלי שאני נמצא במצב הזה", אמר תבורי בשיחה עם אתר ynet. "בשנים שעברו, בחודש הזה אני כבר די סגור עם ההופעות לעצמאות. עכשיו אין לי שום דבר. למה? מה, אף אחד כבר לא אוהב את השירים שלי? הנוער לשלטון".

עוד הוסיף תבורי: "הזמרים הצעירים לוקחים מאות אלפים להופעה אחת, והעיריות יכולות לסגור עשרה אמנים ותיקים במחיר של זמר אחד. הם מתנהגים כאילו שאין מבוגרים. אני אחד הזמרים הטובים בארץ וכל העם אוהב אותי, אבל איך עוזי חיטמן כתב? לא באתי לשנות את העולם".

מי שהדבר נגע לליבו הוא ראש עיריית אשדוד, ד“ר יחיאל לסרי, "שוחחתי הבוקר עם הזמר שימי תבורי והזמנתי אותו להופיע על בימת אשדוד בחגיגות העצמאות ה-75 של מדינת ישראל", סיפר ד"ר לסרי, "הצטערתי לשמוע ששימי תבורי לא הוזמן להופיע בחגיגות העצמאות והיה חשוב לי שיקבל את הבמה לה הוא ראוי – כאן אצלנו בעיר וישמיע משיריו הנפלאים, שרבים מאיתנו גדלו עליהם".

ד"ר יחיאל לסרי. צילום: פבל

ד"ר יחיאל לסרי. צילום: פבל

עוד הוסיף ד"ר לסרי: "'כינור דוד' ו'עוד סיפור של אהבה', 'לילה בלי כוכב' וגם 'תני לי את הלב' הם רק חלק מהיצירות שנוגנו בכל בית ישראלי במשך שנים וראוי שימשיכו להתנגן בקרבנו, לצד הלהיטים החדשים. כי מוסיקה טובה, כמו יין טוב רק משתבחת עם השנים".

והוא סיכם כך: "שימי היקר, מחכים לך כאן על בימת אשדוד בחגיגות העצמאות של מדינת ישראל".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר