מערכת קימה אוטומטית. קרדיט: sce
מערכת קימה אוטומטית. קרדיט: sce

לשבת ולקום: פרויקט של סטודנטים מ-SCE באשדוד זכה במענק יזמות יוקרתי

פרויקט גמר של סטודנטים מ- SCE באשדוד, זכה למענק יוקרתי מהוועדה לתכנון תקצוב של המועצה להשכלה גבוהה. במסגרת הפרויקט, יצרו הסטודנטים מערכת המתחברת למושבים קיימים במרחבים ציבוריים, שיסייעו לבני הגיל השלישי לקום בפשטות מהמושב

פורסם בתאריך: 23.1.23 23:50

     

מיזם שהחל בפרויקט גמר של סטונדטים מ- SCE המכללה האקדמית להנדסה על שם סמי שמעון באשדוד, קיבל מענק יוקרתי מהוועדה לתכנון תקצוב של המועצה להשכלה גבוהה. מטרת המיזם הוא לתת מענה לבני הגיל השלישי לקום בפשטות ממצב ישיבה במרחב ציבורי, באמצעות מערכת המתחברת למושבים קיימים.

המיזם כלל פרויקט הנדסי שהציגו שני בוגרי תואר בהנדסת מכונות בקמפוס אשדוד, אותם ליוו מנחי המכללה ד"ר שייקה בילו – מרצה בכיר למדעי המחשב וטכנולוגיות מידע, שהינו גם יועץ מומחה למערכות מידע חינוכיות, אקדמיות וניהוליות, ומר אביחי שורין- ראש התמחות תיכון ועיצוב מוצר במכללה שהינו גם בעל חברה המתמחה בפיתוח מוצרים ייחודיים בשילוב עיצוב חד ונקודת מבט מקורית.

מערכת קימה אוטומטית. קרדיט: sce

מערכת קימה אוטומטית. קרדיט: sce

הפרויקט הינו מערכת המתחברת למושבים הקיימים בכל מרחב ציבורי בו ישנם ספסלים המופרדים למושבים בודדים. באמצעות חיבור פשוט של המערכת למושב – מתוך הספסל, ניתן יהיה לנתק את המושב כך שהיושב יכול ללחוץ על כפתור ייעודי הנמצא במשענת היד, ובכך להרים את המושב בזווית שתאפשר קימה מלאה. המערכת מבצעת את הפעולה על ידי ארבעה מנועים המאפשרים תנועה לינארית ומחוברים לתחתית המושב, שעוצבו כדי לעמוד בעומסים משתנים ולהרים את המושב ובזווית שתומכת בחלק האחורי של המושב ומאפשרת הישענות וזווית בטוחה לקימה מהמושב.

המיזם הוגש לתכנית הות"ת לקידום מיזמים במסגרת פעילות מרכז היזמות הפועל במכללה, בניהולה של ד"ר נטע קלע. אל התוכנית שמפעילה הות"ת בכוונה לסייע לפרויקטים מצטיינים לעבור משלב החינוך היזמי וההתנסות המעשית, אל שלב המעשי בסופו מימוש עסקי, הוגשו פרויקטים של סטודנטים מכלל האוניברסיטאות והמכללות בארץ. בסופה של בחינה מעמיקה של כלל הפרויקטים נכלל כאמור גם פרויקט מערכת הקימה למענק היוקרתי.

מערכת קימה אוטומטית. קרדיט: sce

מערכת קימה אוטומטית. קרדיט: sce


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר