אורי קריספין ואביו ז"ל

"מי יברך אותי עכשיו?": הלך לעולמו ר' יעיש, אביו של איש התקשורת אורי קריספין

איש התקשורת האשדודי נפרד מאביו שיובא הערב למנוחות: "שני שליש מהגוף שלי הלכו, נשאר שליש להגיד עליך קדיש"

פורסם בתאריך: 21.1.23 20:22

     

במהלך השבת הלך לעולמו רבי יעיש קריספין, אביו של איש התקשורת האשדודי, אורי קריספין.

הלוויתו של רבי יעיש תתקיים הערב בשעה 21:00 בבית העלמין במגדל העמק. המשפחה יושבת שבעה בבית המנוח, רחוב הרב יוסף מלכה 3, מגדל העמק.

מודעת האבל

אורי קריספין, נפרד מאביו בפוסט עצוב וכך הוא כתב:

שמע ישראל ה' אלוהינו אדוני אחד. זהו!!! קולו של מורי ורבי יעיש נדם-אבא שלי עטרת ראשי כבר לא איתנו בחיים. לב שלי עולם יפה שלי. שני שליש מהגוף שלי הלכו, נשאר שליש להגיד עליך קדיש מורי ורבי עטרת ראשי – אומרים שאתה מאבד ילד אתה מאבד את העתיד ושאתה מאבד אבא אתה מאבד את העבר ואיזה עבר היה לי עם רבי יעיש ז"ל. מי יברך אותי עכשיו?

מי יניח את ידו על הקרחת שלי ויגיד:

יְבָרֶכְךָ ה' וְיִשְׁמְרֶךָ
יָאֵר ה' פָּנָיו אֵלֶיךָ וִיחֻנֶּךָּ
יִשָּׂא ה' פָּנָיו אֵלֶיךָ וְיָשֵׂם לְךָ שָׁלוֹם.

כל מילה שיצאה מפי אבי נגעה איפה שצריך לטוב ולרע הוא חזה הכל, הוא היה הנביא שלי המנטור כל מה שאמר לי עשיתי בחיים (חוץ מדבר אחד שיצאו לי ממנו אוצרות) לא שיקרתי למורי ורבי וגם אם הייתי מנסה הוא היה מגלה…

ה' נָתַן וה' לָקָח, יְהִי שֵׁם ה' מְבֹרָךְ. נוח על משכבך חיים יפה שלי. עצמתי לך את העיניים יפה שלי למעלה מחכים לך אנשים שהכי אהבת בחיים ואתה נקבר איפה שיקירך סבא מכלוף (הסנדק שלי) סבתא עליה ז"ל, האח יהודה, האחות רחל ז״ל. עכשיו תשב עם בורא עולם ותלמדו ביחד גמרא. בורא עולם אבא אלוף בגימטריה בבקשה ממך אם אבא טועה באיזה ספרה תזרום איתו. כפרה עליך גאון בתורה היית מצטער שרב לא יצא ממני אבל לקחתי ממך עולם ומלואו לימדת אותי ערך עליון והוא כיבוד הורים, צניעות ולהסתפק במועט. בספר ויקרא יש רצף פרשיות אחרי מות קדושים אמור שזה אומר על המת אומרים דברים טובים ורק משבחים. איזה דבר רע אפשר לומר עליך איזה. חיים שלי עטרת ראשי רבי יעיש זיע"א.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר