אבי אמסלם. צילום: פבל
אבי אמסלם. צילום: פבל

"מנסה לגרור למלחמת דת": אבי אמסלם קורא להדחת סגן רה"ע אלי נכט

במכתב חריף ששלח מ"מ רה"ע אבי אמסלם לראש העירייה הוא תוקף את נכט ומאשים אותו בניסיון "להתסיס את האווירה ולזרוע פירוד בקרב התושבים". נכט מצידו הגיב ומסר כי "תנועת ש"ס ראויה למנהיגות איכותית ולא לפוליטיקה זולה"

פורסם בתאריך: 12.1.23 20:29

     

הבחירות מתקרבות ויחד עמן מתחילות מלחמות הדת לצוף – הפעם זה מ"מ רה"ע אבי אמסלם שתוקף את סגן רה"ע אלי נכט ומאשים אותו בניסיון לעורר פרובוקציות.

כזכור, נכט שלח אתמול מכתב לראש הממשלה ובו מחה על התוכנית לתקצוב של מוסדות חינוך חרדיים באמצעות העירייה. זאת בהמשך למכתב דומה ששלחו 170 ראשי רשויות ושחתימתו של לסרי נעדרה ממנו.

אמסלם כתב מכתב ושיגר אותו לראש העירייה, ד"ר יחיאל לסרי ואותו פתח בדברי תודה בשם ילדי ישראל החרדים על כך שהוא לא חתם על המכתב. משם עבר אמסלם למחות על המכתב ששלח נכט "מכתב שבו הוא
משתלח במוסדות החינוך החרדים, תוך שהוא מתעלם מעמדתך ואי הצטרפותך למכתב ראשי הרשויות", כתב אמסלם.

אלי נכט. צילום: פבל

אלי נכט. צילום: פבל

הוא הוסיף: "במכתבו חסר הטענות המהותיות מנסה נכט לגרוף הון פוליטי על גב החרדים ולגרור את העיר למלחמת דת, נגד עמדתך, ותוך פגיעה בקו שאתה מוביל ובשלמות הקואליציה, הכל במטרה להתסיס את האווירה ולזרוע פירוד בקרב תושבי העיר החיים בהרמוניה. אין ספק שכל מטרתו היתה לעורר פרובוקציה זולה כפי שהוא נוהג לעשות בתקופה האחרונה, במהלכה הוא מנסה לגרור את תושבי העיר למלחמת כל בכל של קבוצות שונות, דתיים וחילונים, רוסים ומזרחיים, לצערי הרב, באופן השיטתי הזה הוא מחפש כל דרך להביא את עצמו לידי ביטוי, תוך פגיעה במרקם העדין של העיר ובציפור הנפש של חברי הקואליציה".

דר' יחיאל לסרי, במסיבת עיתונאים לקראת פתיחת שנת הלימודים. צילום: אורי קריספין

ד"ר יחיאל לסרי. צילום: אורי קריספין

עוד כתב אמסלם כי לא ייתכן שסגן ראש העיר יסתור את ראש העיר בפומבי, "יתרה מכך, מזּה תקופה ארוכה שמר נכט עושה דין לעצמו ומתנהל כחבר אופוזיציה – ואני אומר כעת בקול ברור ביותר מקומו של אדס כזה הוא מחוץ לקואליציה העירונית. כמי שהתנגד בזמנו למינויו כסגן ראש העיר, ולא בכדי, לצערי אני יכול לומר 'את אשר יגורתי בא לי', אני מתחייב כי אני וסיעתי לא ניתן יד להתססת העיר ולהסתה נגד מגזר כזה או אחר ונמשיך לדבוק בשיטת 'חיה ותן לחיות' שבה חיים כל המגזרים בשלום זה לצד זה", סיים אמסלם.

אלי נכט מסר בתגובה למכתב כי "תנועת ש"ס ראויה למנהיגות איכותית שבאמת דואגת לתושבים החרדים ולא לפוליטיקה זולה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר