אמנון לוי בטקס קבלת ההצטיינות. צילום: אגף בטיחות בתעבורה
אמנון לוי בטקס קבלת ההצטיינות. צילום: אגף בטיחות בתעבורה

תחרות קציני בטיחות של עמותת אור ירוק: תעודת הצטיינות לקצין בטיחות של עיריית אשדוד

אמנון לוי קצין הבטיחות של עיריית אשדוד זכה בתעודת הצטיינות של עמותת אור ירוק במסגרת תחרות קציני בטיחות של העמותה. עיריית אשדוד: "הוא הצליח לחולל שינוי בתפיסת התפעול, ובהגברת המודעות של כל נהגי העירייה להתנהגות נכונה בדרך"

פורסם בתאריך: 8.1.23 21:23

     

טקס הענקת תעודות הצטיינות התקיים לפני מספר ימים במרכז הכנסים שפיים, במסגרת יום השתלמות מקצועית בהשתתפות הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים. בכנס השתתפו קציני בטיחות מכל הארץ. אמנון לוי, קצין הבטיחות של עיריית אשדוד זכה בתעודת הצטיינות של עמותת אור ירוק, עבור הישגיו בתחרות קציני הבטיחות לשנת 2022.

בעיריית אשדוד שמחו על זכייתו בהצטיינות ולא הופתעו: "אמנון מוחזק כאיש מקצוע מוערך אשר הביא לשינוי בתחום אחריותו", אמרו. "הוא מחויב מאוד לתפקידו מתוך ראיה רחבה שמדובר בפעילות מצילה חיים. ככל שהנהג יפנים יותר את אחריותו ואת הקביעה כי תאונות לא נוצרות מעצמן, הוא יבין גם שיש בכוחו למנוע את התאונה הבאה".

צומת עירוני צילום: עמותת אור ירוק

כביש אשדוד. עמותת אור ירוק

"אמנון החל לעבוד בעיריית אשדוד 6 שנים ובתוך פרק זמן קצר הצליח לחולל שינוי בתפיסת התפעול של כל צי הרכב הרשותי, ובהגברת המודעות של כל נהגי העירייה להתנהגות נכונה בדרך. אמנון מקיים בכל שנה שתי הדרכות מקצועיות לכל העובדים, הדרכת חורף והדרכת קיץ, ומתדרך כל נהג חדש בארגון. בנוסף, הוא מעדכן את ציבור העובדים על כל מידע או נוהל חדש המחייב את ציבור הנהלים".

תחרות קצין הבטיחות המצטיין הינה בחסות עמותת אור ירוק ואיגוד קציני הבטיחות בתעבורה, והיא נועדה להבליט את תרומת קציני התעבורה למאבק בתאונות הדרכים ולחזק את מעמדם בארגון. לקציני הבטיחות המקצועיים הפועלים בתוך הארגונים יש משקל משמעותי במאבק על התודעה וההתנהגות הנכונה של הנהגים. העמותה בחנה את פעילות קצין הבטיחות בחברות השונות, לכל אורך השנה, למען בטיחות העובדים וצמצום תאונות הדרכים בארגונים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר