טלי סהרוני ואנדרי אזולאי בקונצרט התזמורת ברבאט. צילום: מייק אדרי.
טלי סהרוני ואנדרי אזולאי בקונצרט התזמורת ברבאט. צילום: מייק אדרי.

האנדלוסית אשדוד במרוקו: יו"ר התזמורת נפגשה עם יועצו הבכיר של המלך

התזמורת האנדלוסית אשדוד שבה מסיור קונצרטים במרוקו, לאחר שהוזמנה ע"י השגרירות להופיע לציון שנתיים להסכם אברהם. במהלך הביקור נפגשה יו"ר התזמורת עם יועצו הבכיר של מלך מרוקו, יחד הם סיכמו על המשך שיתוף פעולה

פורסם בתאריך: 28.12.22 21:07

     

התזמורת האנדלוסית אשדוד שבה ארצה מסיור קונצרטים במרוקו. בביקורם נפגשה יו"ר התזמורת עם היועץ הבכיר למלך מרוקו אנדרי אזולאי, איתו סיכמה על המשך שיתוף פעולה.

בימים האחרונים שהו חברי התזמורת האנדלוסית אשדוד במרוקו, לשם הוזמנו ע"יש שגרירות ישראל ברבאט על מנת להופיע לציון שנתיים להסכמי אברהם. חברי התזמורת שהו במשך שישה ימים במרוקו, קיימו הופעה חגיגית עם להקת שפתיים, בנוכחותם של שרים בממשלת מרוקו, שגרירת ישראל במרוקו, יועץ המלך – אנדרי אזולאי, ראשי הקהילה היהודית במרוקו ואחרים.

אנדרי אזולאי וטלי סהרוני בארמון המלך. צילום: התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד

אנדרי אזולאי וטלי סהרוני בארמון המלך. צילום: התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד

בזמן שהותם של חברי התזמורת במרוקו, העלתה התזמורת קונצרט נוסף בשיתוף עם מועדון רוטרי קלאב בקזבלנקה, יחד עם הזמרים הישאם מאסויירה ופייסל בן אדו מקזבלנקה, ובנוכחות נשיאת מועדון רוטרי קזבלנקה וחברי הנשיאות, יהודים ומוסלמים. מלבד הקונצרטים החגיגיים קיימו ראשי התזמורת פגישות וחיזקו את קשרי הידידות החמים עם מובילי התרבות והמוזיקה במרוקו.

במהלך הביקור, התקיימה פגישה בין יו"ר התזמורת טלי סהרוני ואנדרי אזולאי – יועץ בכיר למלך מרוקו. השניים נפגשו בקונצרט של התזמורת ברבאט ובהמשך הוזמנה סהרוני למפגש בארבע עיניים עם אזולאי בארמון המלך, מפגש שהוליד סיכום להמשך שיתוף פעולה ויוזמות משותפות חדשות.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר