תקוה מיארה ז"ל
תקוה מיארה ז"ל

"מבכים מרה על פטירתה": הלכה לעולמה אשת החינוך הוותיקה תקוה מיארה

מיארה, המחנכת האהובה מבית הספר דביר קיבלה רק לפני מספר חודשים את אות "מורת המאה" ממשרד החינוך. הלוויתה תיערך היום

פורסם בתאריך: 28.12.22 12:57

     

בשורה מרה נשמעה היום עם היוודע דבר פטירתה של המחנכת והמורה האהובה תקוה מיארה מבית הספר "דביר".

הלוויתה תיערך בשעה 15:45 בבית העלמין באשדוד. המשפחה יושבת שבעה בביתה ברחוב העצמאות 27 באשדוד.

מודעת האבל

מודעת האבל

מיארה עסקה בחינוך זה 40 שנה, מתוכן 24 שנה בבית ספר דביר, שם פרסמו הבוקר הודעה: "הנהלת בית ספר 'דביר' וצוות המורים הורים, תלמידים ובוגרים מבכים מרה על פטירתה של המורה האהובה תקוה מיארה ע"ה. כולנו תפילה שהקב"ה יאמר די לצרותינו בביאת גואל צדק ומחה ה' אלוקים דמעה מעל כל פנים".

רק לפני מספר חודשים זכתה מיארה בתואר "מורת המאה" של משרד החינוך וכך נכתב עליה בנימוקי הזכיה:

"כמחנכת פיתחה תקוה דרכי עבודה המחברות מנהלות גן, הורים וגורמים בקהילה במטרה לחזק בכולם תחושת שייכות וליצור רצף למידה המותאם לחזון החמ"ד. תקוה מלווה כל תלמיד בתהליך הרישום והקבלה למוסד החינוכי המותאם לצרכיו ויוזמת פעילויות משותפות ליצירת קשרים ולהעברת מידע. תקוה גם מלווה את תלמידיה, בהיבטים לימודיים וגם חברתיים-רגשיים, בסיום חוק הלימודים בבית הספר דביר ובתהליך קליטתם במוסד החינוכי העל־יסודי.

"גם בתקופת אתגר הקורונה המשיכה תקוה לפעול להעמקת היעד, והפעם – מרחוק. היא פתחה קבוצות התקשרות, חיברה את ילדי הגנים נאזור עם המתרחש בבית הספר היסודי ושיתפה אותם בחידוני שנת משפחתיים, קבלות שבת ועוד, גם עם בוגרי כיתות ו' שמרה תקוה על קשר אמץ, חיזקה ותמכה לפי הנדרש והעצימה בתוכניות לטיפוח זהות ציונית-דתית.

"פעולותיה של תקוה נעשות מתור אהבת כל תלמיד ופיתוח דרכי למידה מותאמות שיצעידו אותו למימוש יכולותיו. בל אלה מקדמים אקלים חינוכי מיטבי המבוסס על קשר אישי, יחסי קרנה ואכפתיות ופיתות תחושת מסוגלות המביאה לקידום הישגים.

"על זאת – על מקצועיות שאינה מתפשרת, על מצוינות וחתירה למיצוי עצמי, על השראה ודוגמה חינוכית ועל שיתוף פעולה ועבודת צוות – מצאנו את הגב' תקוה תיארה ראויה לתואר "מורת המאה" לשנת ה'תשפ"ב".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר