עננות כבדה באשדוד. צילום: ניר רויבסקי

עד 30 מ"מ של גשם: כוננות החורף באשדוד תימשך עד ליום שני

בעיריית אשדוד אומרים כי כוננות החורף בעיר תימשך עד יום שני. רמת רמזור מבחינת הכוננות תהיה 3 מתוך 4

פורסם בתאריך: 24.12.22 20:09

     

היום ירדו משקעים החל מהשעה 16:00 ועד 18:30 הם ירדו באופן רציף וללא אירועים חריגים. בעירייה אומרים כי ההיערכות המוקדמת מוכיחה את עצמה גם כאשר ישנן עוצמות גשם בינוניות. בהערכת מצב שהתקיימה הערב 19:30 (מוצאי שבת) הוחלט לשמור על רמת כוננות 3 ומחר בבוקר תתקיים הערכת מצב נוספת.

מנקים קולטנים באשדוד

בעירייה העלו ביום שישי את רמת הכוננות ל-3, צוותי עבודה היו בכוננות גבוהה במטרה לתת מענה ברחבי העיר ובמוקדים מרכזיים, וכעת נערכים גם למערכה נוספת שצפויה להיכנס לאזור מחר בצהריים.

תשקיף מזג אוויר עד ליום שני: הפוגות של גשמים יהיו עד מחר בבוקר, בצהריים של מחר (א') עתידה להתחדש ולהמשך עד יום שני מערכת המשקעים בעוצמות גבוהות ובמצטבר עד 30 מ"מ.

שלמה רוטנברג ראש מנהל תפעול ומנהל מערך החורף: "מערכת החיזוי משתנה לאורך כל היום, ולכן הוחלט שמחר בבוקר תתקיים הערכת מצב נוספת של פורום מטה החורף. כעת, בהתאם לפקודה ורמת הכוננות פועלים העובדים בשטח ומבצעים את הפעולות בהתאם לתוכנית הפקודה אשר כוללת בעיקר סיורים סביב קולטנים וערכות לסבב הבא שעתיד לבוא לצד הערכות ותחזוקה של שוטפת של העיר".

מנקים קולטנים באשדוד

במהלך החודשים האחרונים הכינו עצמם בעיריית אשדוד לחורף המתקרב ולתנאי מזג אוויר משתנים. באשדוד יש 622 רחובות, 11,080 קולטנים, 150 ק״מ של תשתית תת קרקעית ונחלים המהווים אתגר עצום במערכת חורפית משמעותית.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר