בר וייצמן והתלמיד במסיבה
בר וייצמן והתלמיד במסיבה

"רצינו להראות לו נקודת אור, הוא התרגש": צפו בתלמיד שהוכה בביה"ס באשדוד מקבל אהבה ענקית במסיבה

בר וייצמן ראה את הסרטון שבו התלמיד מאשדוד מותקף באלימות והחליט לעשות לו טוב על הלב. הוא הזמין את התלמיד למסיבה ענקית עם אלפי בני נוער שהראו לו אהבה וחיבקו אותו. "בחיים לא היה לי דבר כזה מרגש באמצע מסיבה. הוא ילד כזה נסיך", אמר וייצמן. צפו בסרטון מרגש

פורסם בתאריך: 20.12.22 14:10

     

המדינה כולה סערה לפני מספר ימים עם פרסום הסרטון מבית הספר מקיף ו' באשדוד בו נראה תלמיד מוכה על ידי תלמיד אחר.

מי שהסרטון מאוד נגע בו הוא בר וייצמן מראשון לציון, שבדיוק היה תוך כדי ארגון של מסיבת תיכוניסטים גדולה מאוד באולמי אבניו שבאיירפורט סיטי. "חיפשנו את הילד להביא אותו למסיבה ולהראות לו שלא יורידו אותו למטה ויש עוד הרבה ילדים שיכולים לאהוב אותו להעריץ אותו", מספר ויצמן.

מקרה האלימות כפי שתועד

ויצמן שמחזיק בחברת ההפקות אטמוספר, פנה לעובדים שלו באשדוד וניסה לברר דרכם אם הם מכירים את הילד. אחד השותפים הצליח להשיג אותו ואז הוא פנה אליו, "הוא הוזמן עם כרטיס בחינם לו ולחבר שלו, דאגנו לו להסעה הלוך חזור ולאוכל שתייה, הכל בחינם", מספר וייצמן שעשה זאת יחד עם השותפים שלו: מאור בוארון, מור קרעים, גריק ומור לוי.

הרב והתלמיד בדרך להדלקת החנוכייה

הרב והתלמיד בדרך להדלקת החנוכייה

התלמיד אכן הגיע אמש למסיבה, בה השתתפו כ-2,000 תיכוניסטים מכל רחבי הארץ, "העלנו אותו לבמה והצגנו אותו בפני כל המשתתפים שהחזירו לו אהבה ורק רצו לחבק אותו", מספר וייצמן, "אחרי זה הגיע הרב שעשה לו שיחה ודיבר איתו על ערכים ואז הזמין אותו להדליק את החנוכיה לעיני כולם. כל התיכוניסטים הרימו לו והיו כאלה שבכו שמה וכולם התרגשו ברמה היסטרית. אני קיבלתי המון תגובות של כאלה שהתרגשו".

בסרטונים שתיעדו את הערב אתמול, רואים את התלמיד כשהוא על הכתפיים של אחד היחצ"נים, על רקע השיר "אלוף העולם", כאשר הוא מניף את ידיו אל על ומולו אלפי בני נוער שמראים לו אהבה ומסמלים לו צורת "לב" עם הידיים.

צפו בסרטון המרגש:

איך הרגשת ברמה האישית?
"זה מספק, אני אוהב לעשות מעשים טובים לאנשים, בחיים לא היה לי דבר כזה מרגש באמצע מסיבה. עצרנו את כל המסיבה כדי להציג אותו להעביר את השיעור לתלמידים שהם יבינו את הסיפור וכולם רצו לחבק אותו ולנשק אותו".

איך הוא הגיב?
"הוא ילד מאוד ביישן ולא דיבר הרבה, אבל ראינו שהוא התרגש והעריך את זה. הוא מאוד הודה לנו. רואים שהוא ילד כזה נסיך, ילד טוב ממש, לא יודע איך אפשר לפגוע בבן אדם כזה".

מה גרם לך לעשות את זה ולהזמין אותו?
"הדבר שהיה לי הכי קשה לראות בסרטון זה לראות את הילדים מסביב, שפשוט לא מגיבים, אף אחד לא עזר לו ולא ניסה לעזור לו. הקושי היה שאף אחד לא הגיב לסיטואציה הזאת וזה המסר שרצינו להעביר אתמול לכולם".

בר וייצמן והתלמיד במסיבה

בר וייצמן והתלמיד במסיבה

למרות גילו הצעיר, 22, וייצמן מספר כי הוא צבר כבר ניסיון רב בהפקות של נוער והוא פוגש לפעמים גם ילדים כמו התלמיד שהיכה וגם כאלה כמו התלמיד שהוכה, "אנחנו מתעסקים כבר 5 שנים במסיבות והפקות ומטיסים בני נוער לחו"ל, ועשינו עשרות מסיבות וכל מסיבה אנחנו חווים ילדים שונים ולפעמים אני רואה ילדים שיותר מקובלים וכאלה שפחות ורואים את הפערים ובמשך 5 שנים אני רואה שהדור הולך ומתקלקל. הילדים שהייתי עושה להם מסיבות לפני 4 שנים מסיבות אלה לא אותם ילדים, יש היום הרבה כאלה שעושים דברים ללא רגש ואין לנו איך להתערב כי זה לא התפקיד שלנו, לכן גם הייתי מאוד רגיש בסרטון הזה", הוא מסביר.

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר