עוקב מים שהוצב באזור ג'. צילום: בן לוי
עוקב מים שהוצב באזור ג'. צילום: בן לוי

"חזרנו 100 שנה אחורה": מאות משפחות באשדוד נותרו ללא מים כל השבת בשל מחאת חרדים

עובדי תאגיד המים "יובלים" לא תיקנו פיצוץ שהתרחש ביום שישי בצהריים בשל מחאת חרדים. מאות משפחות נותרו ללא מים והתגובות הזועמות והמתוסכלות לא איחרו להגיע. התאגיד הציב עוקבי מים, אך לא דאג שיהיו מלאים במים בכל זמן. יובלים לא מסרו תגובה עד כה

פורסם בתאריך: 17.12.22 20:04

     

זעם בקרב תושבים רבים ברובע ג' באשדוד, זאת לאחר שנאלצו להישאר ללא מים במשך כל השבת.

זה החל ביום שישי כאשר התברר כי ישנו פיצוץ מים ועובדי תאגיד המים הגיעו לתקן את הפיצוץ, אלא שלדברי תושבים במקום כאשר הגיעה שעת כניסת השבת החלה מחאה של תושבים חרדים ולמרות מעורבות המשטר, עובדי התאגיד התקפלו מהמקום מבלי לתקן את התקלה.

המשטרה במקום. לפי סעיף 27א' לזכויות יוצרים. צילמת? פנה אלינו

ומה היה הפתרון של תאגיד המים לתושבים שכבר כמה שעות ללא מים וצפויים להישאר ללא מים עוד יממה? עוקבי מים שלא תמיד היו מלאים במים.

"יום שישי בערב, אני ואשתי מהבוקר ללא מים", טען בן לוי, תושב רחוב הפלמ"ח בסרטון שפרסם, "ועדיין לא סידרו, למה? בגלל האנשים האלה שעכשיו הולכים ברחוב. יש פיצוץ בכל רחוב הפלמ"ח באשדוד באזור ג' ואף אחד לא מוכן לסדר. אנחנו חוזרים 100 שנים אחורה, יורדים מהבית למלא מים מעוקב עם דלי. עיריית אשדוד ככה משאירה אותנו בערב שבת שולחת אותנו להביא מים מעוקב, לא מתקלחים ולא שותים מים. אפילו להכין אוכל אי אפשר".

בשלב הזה לוי מניח את הדלי מתחת לברז של העוקב ו… הפתעה: "הנה העוקב, מעניין אם יש בו מים. אין בו מים. בושה לעיריית אשדוד. לא מים ולא שום דבר. זה עיריית אשדוד", אומר לוי שנאלץ לחזור לביתו ללא מים.

"חוצפה שאין לה אח ורע במדינה – אין אספקת מים ברובע ג'", כתב תושבת אחרת ברובע, "ולאחר בירור מול מוקד 106 התברר שלא ניתן לעבוד ולתקן את התקלה בגלל שחברת יובלים לא קיבלה אישור מהעירייה לעבוד בשבת ברובע! האם נכנסנו לתקופת האופל ורק כדי לא לפגוע ב"שבת" כולנו צריכים לסבול? אותי מעניין עם ראש העירייה 'היקר' מודע לכך שהתושבים שלא חרדים, סובלים בגלל כל מקבלי ההחלטות בלשכתו".

עוקב המים ריק ממים. צילום: בן לוי

עוקב המים ריק ממים. צילום: בן לוי

"מצטרפת למה שרשמת אני תושבת האיזור ומהבוקר אין מים עד עכשיו נמאס לי כל שניה לרדת למלא מים מהמיכלית שמוצבת איפה התחשבות???? יש ילדים קשישים ושאר אוכלוסיה באמת חוצפה", כתבה לה מגיבה אחרת.

פנינו לתאגיד המים יובלים לקבלת הסבר אך שם לא מסרו תגובה עד עכשיו.

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר