קורס סטיילינג באשדוד. צילום: עיריית אשדוד
קורס סטיילינג באשדוד. צילום: עיריית אשדוד

אוהבות אופנה? קורס חדש באשדוד ילמד אתכן לעשות מזה מקצוע

קורס הכשרה מקצועי לתדמית, סטיילינג וקוד לבוש נפתח השבוע באשדוד, ביוזמת אהובה עמרם, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה, במטרה לאפשר לנשים רכישת מקצוע, להשתלב בשוק העבודה ולאפשר להן להיות בעלות עסק עצמאי

פורסם בתאריך: 1.12.22 13:23

     

השבוע נפתח קורס הכשרה מקצועי לתדמית, סטיילינג וקוד לבוש. 15 הנשים הראשונות שמשתתפות בקורס מגיעות מעיסוקים שונים: מורות, מזכירות וגמלאיות, המעוניינות לפתוח בקריירה נוספת, וכאלה שהתחום מעניין אותן ורוצות לשלב זאת כעבודה נוספת ולהפוך תחביב למקצוע. את הקורס לנשים יזמה גב' אהובה עמרם, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה, במטרה לאפשר לנשים רכישת מקצוע, להשתלב בשוק העבודה ולאפשר להן להיות בעלות עסק עצמאי.

קורס הסטיילינג יהיה בן עשרה מפגשים שמתקיימים בבניין השירות לתושב, אותו מנחה לילי קורל, יועצת תדמית מומחית סטיילינג ומובילה תהליכי שינוי. בקורס יינתנו כלים מקצועיים, הכרות עם סגנונות לבוש, אשליות אופטיות, אביזרים, תכשיטים וחגורות המסייעים ליצירת סגנון ואמירה אישית.

אהובה עמרם. צילום: פבל

"מאז ומתמיד לנראות ולרושם הראשוני המתקבל מסגנון הלבוש יש חשיבות רבה", אמרה אהובה עמרם עם השקת הקורס. "כולנו מודעים לכך כי דרך המראה האישי, ניתן לשפר את התדמית האישית, את הדימוי והביטחון העצמי, ואת העברת המסרים והערכים שברצוננו לשדר. על כך אמרו חז"ל: "כבוד אדם לבושו", ולמעשה הציגו את כרטיס הביקור הראשון של כל אדם, אישה ואיש, כך שהאלמנטים שמנינו לעיל הם בהחלט גורמים משפיעים על התדמית שאנו מייצרים בתודעה שלנו, בשעה שאנו פוגשים מישהו בפעם הראשונה".

אהובה הוסיפה וציינה כי "לפעמים הדברים כל כך קריטיים עד שהם יכולים לסייע או לפגוע בהליכי הקבלה ובראיון העבודה, בחיים הפרטיים ובכלל באינטראקציה בין בני אדם", והדגישה: "לא פחות חשוב הוא נושא הקיימות והחיסכון, בכך שלא נהיה קורבן לאופנה ועל אף השינויים בעולם האופנה, נדע לנצל את המלתחה באופן יצירתי והולם".

"הקורס הזה נותן הזדמנות לכל אישה להוביל תהליכי שינוי הן מבחינת השפה הוויזואלית והן תהליכים נפשיים להעצמה אישית. לרכישת מקצוע ועצמאות כלכלית יש השפעה משמעותית על האישה – על הצלחתה האישית, המקצועית ובכל תחומי החיים", סיכמה עמרם.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


 

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר