"מחברות שחורות". צילום: יחצ
"מחברות שחורות". צילום: יחצ

הצצה נדירה לחייה של רונית אלקבץ ז"ל: הסרט "מחברות שחורות" יוקרן באשדוד

הבמאי שלומי אלקבץ, אחיה של השחקנית רונית אלקבץ ז"ל, יגיע למונארט אשדוד להקרנת הסרט שביים "מחברות שחורות", המספק הצצה נדירה לחייה הסוערים של אחותו, רונית אלקבץ ז"ל, אחת השחקניות הגדולות בתולדות הקולנוע הישראלי

פורסם בתאריך: 29.11.22 00:01

     

הבמאי שלומי אלקבץ, אחיה של השחקנית רונית אלקבץ ז"ל, יגיע לאשדוד להקרנת הסרט שביים "מחברות שחורות", המהווה הצצה נדירה לחייה של רונית. מדובר ביצירת אמנות קולנועית ואינטימית המספרת את סיפורה. מעל 600 שעות של חומרי גלם, ושנים של עשייה משותפת, חושפים דיוקן אינטימי ואמיץ של אגדה קולנועית ואישיות חד-פעמית.

הסרט, שזכה בפרס הסרט הישראלי הטוב ביותר לשנת 2021 מטעם פורום מבקרי הקולנוע של ישראל וזכה בפרס אופיר בקטגוריית הסרט הדוקומנטרי הטוב ביותר, במסגרת טקס פרסי אופיר לשנת 2022, הינו תיעוד רב שנים של עשייה משותפת, דרך יומני הווידאו המשפחתיים של שלומי אלקבץ, שם נחשף דיוקן אינטימי ואמיץ של צמד יוצרים פורצי דרך. הם מהגרים מעיר לעיר, ממזרח למערב, מהעלילתי לדוקומנטרי, מהמוות אל החיים, בניסיון לשנות את סוף הסיפור הידוע מראש. "אדם מצלם את חייו. צילם התחלה וגילה שצילם את הסוף" (שלומי אלקבץ).

מרכז מונארט. צילום: יח"צ

מרכז מונארט. צילום: יח"צ

"מחברות שחורות"(Black Notebooks) "ויויאן", ישראל 2021 | 208 דקות | עברית, צרפתית, ערבית | תרגום לעברית.

צילום, תסריט ובימוי: שלומי אלקבץ, הפקה: שלומי אלקבץ, גלית כחלון, עריכה: ז'ואל אלקסיס, עיצוב פסקול: איציק כהן, מוסיקה מקורית: דקלה, גופים תומכים: כאן – תאגיד השידור הישראלי, המיזם המשותף לקרן גשר לקולנוע רב תרבותי, קרן אבי חי וקרן מיימונידיס, משרד התרבות והספורט, המועצה הישראלית לקולנוע, הקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה, מפעל הפיס.

יום שלישי, 13 בדצמבר 2022 בשעה 11:00, מונארט-מרכז תרבות, דרך ארץ 8, אשדוד. למידע והזמנות: 08-8545130


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר